@Pixi appelsap in huis? doet ook wonderen Ik kom savonds maar even binnen vallen, voel me sinds gisteren al ellendig, gisteren ongie geworden na een (voor mij totaal ongewone) cyclus van 34 dagen, heb nog never nooit een cyclus gehad van langer dan 28 dagen ik voel me dus erg treurig, begon de overtuiging te krijgen na 30 dagen ofzo dat ik best welleens zwanger kon zijn maar nog niet posi kon testen, de klap kwam ff hard aan zeg, klinkt wat overdreven zo, maar jullie snappen wel wat ik bedoel groetjes gabrielle
andere maanden was het meer van He jammer, volgende ronde beter, maar gisteren was dat ff anders, tis net of ik mezelf dood en doodzielig vind .. snap gewoon ff niks van mezelf
Ik snap dat wel hoor, je gaat er niet van uit, en dat duurt het langer en dan praat je jezelf aan dat het niet zo is, en stiekem hoop je toch van wel, en dan komt die stomme ongi toch...valt gewoon vies tegen Ik heb nu hetzelfde, ik praat mezelf aan dat ik ongi moet worden, maar zolang er niet is heb ik stiekem meer hoop dan vorige maand...en als het dan komt, zit ik waarschijnlijk te huilen Het is gewoon bagger, al dat wachten *knuffel*