ppff.. realiseer me nu ook weer dat ik die stomme klysma (van vorige cyclus toen ik ook last had) dingen in huis heb.. wat ben ik echt een warhoofd vandaag! nou goed. ik ga nu echt weg. tot morgen ladies *knuffel*
laat nog maar ff staan denk ik tot onze NODdagen er zijn of zo? wat vind jiji? ik moet nog een week voor ongie dus was echt veeeelllss te vroeg
gelige rommel: kan zuurtegraadwisseling zijn, als het van de week niet over is ff huisarts raadplegen, word het nog geliger en gaat het ruiken.... zeker weten zuurtegraad of schimmel (is niet niets raars overigens) 2 nachten tampon met volle yoghurt indoen, en hop ben je weer vanaf
HOOHOO PLOPPERDEPLOP! Maarre ik heb een keer een schimmelinfectie gehad daar en mijn moeder zei ook dat ik er yoghurt en moest doen en verrek het hielp hoor
debsje en biccy ik laat jullie gewoon staan hihihi wie gaat er dan ook zo vroeg testen of waren jullie er over gestruikeld?
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 30 : Bia74 31 : Alexia R & Miracles 153 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 10 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @lautje1979 je staat erbij s6 in deze ronde volgens mij klopt hij zo weer een beetje dan
Ik sta volgens mij niet eens in de bus Ik moet effe een kop thee, ik plas me toch al helemaal wezeloos en ik moet effe aan wat anders denken dan yoghurt
Jah de hond kwam aanlopen met de test in z'n bekkie dus ik dacht ach waarom ook niet..kan ik nog ff leuk grappie uithalen zo op het forum
@Deb zo begint het, het word dan vanzelf geler en na een tijdje raakt het verstoorder zeg maar dan gaat het vaak onaangenaam ruiken. ik heb hierzelf regematig last van, mag geen zeep daar gebruiken (oke dat hoord ook niet) maar ik mag zelfs geen lactacid meer gebruiken dat maakt de vertoring alleen maar erger. jaren lang verschillende mecidijnen gehad voor die rommel. ook voor overmatige witte vloed, niks heeft ook geholpen, en toen zei een collega eens joh doet er een tampon met yoghurt in... mn eerste gedachte was mens je ben gek of zoiets, maar vrouwen zijn nieuwsgierig.... proberen .. baad het niet schaad het niet.... en verdomd was er vanaf! gekken dingen helpen welleens.... heb je weleens een kat zn vette staart ingesmeerd met MAYONAISE?
nee ik heb geen kat...maar goed je kan wel geelijk hebben want als je heel erg verbrand bent smeer jezelf maar helemaal in met yoghurt of kwark en het helpt ook idd. ik kijk het nog wel ff aan...het is echt maar een beetje en reukloos.
en trouwens, nee het ging zo: ik ging naar de winkel, voor spoelspul voor vriendlief zn kiespijn en er stond 1 (maar 1!) test en die riep: neem me mee! Dus ik denk, ach ja over 4 of 5 (nu 2) dagen toch testen dus waarom niet, dus ik naar huis en die test maar : nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu en ik: nou okee dan, leuk toch, maar eigenlijk moest ik helemaal niet plassen, en die 10 seconden straal werden 6 druppies en toen zei de test, ja eeeeehhh negatief. Dus ja. Stom ding.