ja idd van die volle yoghurt heb ik ook wel eens van gehoord. Tomnaat, ik ben dat ook aan het kijken bij Oprah, echt te gek voor woorden. Ik kan er eigenlijk niet goed naar kijken. Vind het zo zielig.
oh gauw zappen dat wil ik wel ff zien ik ben btw absoluut geen broodfokker ik verzorg mn dieren uitstekend, ze worden gefokt volgends de regels en keurig met stamboompapieren , alle fokdieren worden getest op erfelijke afwijkingen etc etc en niet opgesloten in kooien... en ze zijn erg gelukkig en dat is voor mij het belangrijkste
ja volgens mij wel ik luister wel maar ik denk als ik kijk dan komt het niet goed. @remmar broodfokkers zijn "mensen"die alleen voor het geld dieren fokker en totaal geen liefde geven en ze in hele kleine hokken stoppen die beestjes weten niet eens wat buiten lopen is en ga zo maar veder
Ik dacht juist van niet. Het gelige lichaam zorgt toch dat je níet ongi wordt? Verlies je dat, dan zul je ongi worden, dacht ik, helaas..
Hier staat sowieso een topic erover en ik had daar zelf ook last van bij mn vorige zwangerschappen. Afgelopen maand had ik het echter ook en kwamen de duivels wel, dus het zegt niet alles maar het kan wel.
@ tomnaat: thanx, ben ik ook weer op de hoogte.. bah, vreselijk zoiets! hoe is het trouwens in e'de?! hihi.. mijn mede-twentenaar
haha.. hier is ook alles goed hoor! Hier ook nog steeds veel zwangeren! We zijn vandaag naar Heldersfeest geweest (ken je misschien wel) en daar waren me ook een kinderen en baby en zwangeren.. jemig zeg!
he meiden ik heb ook even een vraagje ik heb vandaag mijn ei (zeggen ze hihihi) maar nu heb ik vanaf dat de weg zijn soms nog tijdens het afvegen een heeeeellll klein beetje rood. en mijn buik is nog steeds opgezet. net onder de douche allemaal rare bultjes op de (.)(.) wat moet ik hier nu weer van denken? kan iemand dit mij vertellen?
nee sorry ken ik niet hahaha zit hier pas 4 jaar en ik heb me nog niet echt bezig gehouden met twentse feesten