Afgehaakt na 13 pag. kan niet meer Nog geen Wel raar gevoel in buik, maar meer richting maag. Ga zo boodschapjes doen. tot later
Heej meiden, even snel een berichtje van mij. Ik heb het echt razenddruk met werk en dat soort zaken, heb eigenlijk geen tijd meer om bij te lezen. Heel jammer, want nu mis ik van alles! Knuffel!
@smallville\; heb je nou niet eens voor ons getest? Ben zo nieuwsgierig! Hier alles okee, we wachten nog steeds op enig teken van leven van 'ei' .... maar tot nu toe niks gevonden...
goede morgen allemaal jeetje wat had ik gister pijn in me hoofd zelf tot ovengeven aan toe ! miss wel een bijwerking van die clomid ? neem zo me 2de pilletje en zie het wel ! ik heb niet alle pagina's terug gelezen waren mij teveel, en ik ga me nu snel aankleden want ik heb me al verslapen want ik ga zo naar me vader en dan gaan we een pak voor hem halen kus gaby
hiih ga wel lukken ik weet ook hoe me stiefma de jurk er uit zie dus het moet wel bij elkaar passen hé
He dames, beetje late reactie, maar hier ben ik dan! Ik denk dat jullie nog weten dat ik een heeeeeeel licht tweede streepje had vorige week. Nu heb ik 2 dagen later weer een test gedaan, maar er was niets te zien! Dus ik denk dat het niet goed is gegaan en dat ik binnen nu en twee dagen de duivels tegen kom. Ik heb al een week krampjes, dus kan niet lang meer duren....dus vandaar dat ik op blauw sta.....
Ja, stiekem heb ik nog een heeeeeel klein beetje hoop, omdat er nog niets is....maar hoop moet je hebben toch? Voor jou wordt het ook weer spannend!
Goedemorgen allemaal! Na wat heftige, maar fijne gesprekken gisteravond op de chat ben ik weer helemaal wakker. Wilde nog niet, maar er stond een kleine dreumes aan mn bed! @Small.. voor jou spannend. @Moontje: even afwachten nog, hoop.. hoop en Gaby natuurlijk veel plezier met het uitzoeken van een pak.
Moge meiden, Ik heb vanaf pag. 500 bijgelezen. Ik weet nu alles over pompoenen, tomaten, katten met vette staart en yohgert. Ik ga vanmiddag wat leuks doen met mijn nichie van 4 ik weet alleen nog niet wat. Misschien naar de film, vind ze wel leuk denk ik. Verder nog gen ongi krampen en vreselik emotioneel! Slapen lukt ook niet zo best, te druk bleh. doeii
Zo.. koffie ligt alweer in de pot.. zucht heee, mijn kids zijn terug van vakantie... oudste was wel erg aanhankelijk.. opgeschoten pubertje met puistjes die zich oprolt tegen je aan alsof die 4 is hahahahaha.. ze zijn nu weer met hun pa mee, vanavond komen ze dan terug.
Goedemorgen allemaal, even snel een kop thee en dan zo aankleden en richting werk.. Ik heb echt de motivatie van een dweil hoor
goedemogen meiden ik heb ook weer bijgelezen wat een verhalen zeg gisterenavond nog . claire wat jammer zeg je neg test misschien over een paar dagen weer en moontje ook jammer zeg maar wie weet over een dag of 2 weer. ik ga vandaag weer een ovutest doen ben zeer benieuwd. werkse biccy!