Ik draai alleen diensten van 5u, da's wel genoeg haha ik werk bij de centrale van een soort anwb, maar dan voor de UK
hallo ladies ik heb nog steeds krampjes.. ik moet vandaag wel wernken. gelukkig is zaterdag meestal rustig dus kan ik mijn dag zelf inplannen een beetje wat staat op de planning hier?
Hier weinig.. ben te misselijk om veel te doen.. wat opruimen in huis en misschien wat boodschapjes.. meer niet denk ik
Zo dat was een turbo douche..haha Ik ben tijd aan het rekken, ik moet echt de deur uit zo maar heb helemaal geen zin.. Helaas is het bij ons altijd druk
Nog niets te bekennen..... spannend zeg. Kleine meid heeft net al geslapen, toen kwam mijn zusje met neefje op visite. En nu is kleine meid weer wakker, rent rond in de luier, ha ha kijken of het huis en beetje aan kant kan krijgen. en kijken of ik tussendoor hier even kan zijn
Goedesmorgens! Dit weekend weinig tijd om te reageren aangezien mn kleine meid morgen alweer 1 jaar wordt! Druk druk dus. Vanmorgen getest omdat ik dat samen met een vriendin zou doen....was negatief helaas...maar het is ook nog te vroeg. Fijn weekend en ik duim voor veeeeeeell roze!
gatsie.. (sorry) Heb net 2 ontbijtkoekjes op (had ik zin in) en bah ben me toch een partij misselijk! Heb nu al spijt dat ik ze gegeten heb..
Haj Bloem welkom in het gezelligste NOD forum. Wees niet bang voor al dat geklets. De gesprekken gaan nogal snel... Veel succes en ik hoop dat je snel roze keurt... JedidJah
Jammer meid, maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. Je hebt wel het gezelligste forum getroffen. Ik hoop dat je snel roze mag worden... JedidJah
2e keer getest... nga. zal wel niet meer positief worden. volgens mij zag ik namelijk ook een tipje bloed, dus geen testen meer nodig, zal zo wel door zetten.
plopperdeplop.. wat zeg je me nu small? duw dat rood maar weer gauw terug naar binnen hoor... kwil eens wat roze zien! welkom bloem! @Tessa: klinkt goed die misselijkheid hahaha, pff.. wat erg toch dat we allemaal blij worden als iemand misselijk is als NOD in buurt komt. Heb net benedenverdieping gestopt en gezogen.. ondanks dat het goed is afgekoeld, blijft het giga warm om wat te doen. Bovenverdieping wacht nog maar ff hoor.. doe me ogen wel dicht als ik trap oploop
Goodmorning girls! Lees net op het nieuws dat Chantal Janzen zwanger is! Zij wel.. Ik ga maar vlug nog even voor de 5e keer naar Tarzan dan voordat ze er niet meer is