Goedenmorgen iedereen Nou ik heb geprobeerd om alles te lezen, maar daar heb ik nu geen tijd voor... over de chat er zit er ook eenop het mmm forum, mr ik weet nog niet hoe dt werkt. ls er iemnd online bij mmm kn komen dn kn ik er chter komen... Mijn ... doet het niet meer... grom klere computer ls mijn ... het niet doet kom ik verder...
@ sm@ll vervelend meid. d@t je tweede ook neg@ is. mijn @ doet het nog steeds niet dus d@n is het nu een @t
online blijven Ik wil ff weten hoe het werkt, m@@r @ls ik in mijn eentje ben dan heeft het geen effect...
ik hou mezelf wel even bezig op beide pagina's... haha Weet je wat trouwens het stomme is.. vind het eng om daar als avatar mijn eigen foto te doen, ben als de dood dat iemand mij tegenkomt die me kent. Wil het zo graag geheim houden!
@ natjes dat heb ik nou ook ook maar geen foto van mezelf stel je voor idd dat iemand van je werk of wat dan ook weet dat je bezig bent
Is het dan zo ramp als mensen weten dat je bezig bent? Ze hoeven toch niet te weten dat het keertje raak is?
Ja Natjes, dat heb ik ook met een foto. Stel je voor idd dat iemand van je werk je ziet. Ik werk bij een groot bedrijf, dus veel collega's die je zouden kunnen zien..
Ik krijg er een soort 'betrapt' gevoel bij. Wat natuurlijk nergens voor nodig is... Het blijft de keuze die je samen met je partner maakt..Maar toch... Wil liever mensen zelf vertellen als ik zwanger ben dan dat ze me al uitgebreidt via een forum hebben kunnen volgen... haha
@ natjes: nee mijn ei is nog niet gespot. Ik vind het wel logisch hoor dat je niet een foto er op doet. dat doe ik ook niet op grote fora, maar op mijn eigen fora vind ik het geen probleem... Ik ben nog steeds hard op zoek naar de chat. Blijf online
gooodmeuning! griebels, ik moet 40 pagina's bijlezen; ben er al wel aan begonnen en lag in een deuk (vouw me terug) @rach: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii @PLOPPERDEPLOP nuvaring: goede vriendin van mij heeft er ook een gehad; haar vriend heeft hem er tijdens het sexen een keer errmm 'uitgehengeld' sindsdien noemen we hem 'lord of the rings' GIL @yhoohoogurt in je hoohoo; dames! 8-[ volgens mij is het niet verstandig om een beetje als thuisdokter een scheut campina in je punina te gieten hoor! iemand zei 'baadt het niet dan schaadt het niet' maar wie zegt dat het niet schaadt? straks krijg je een beeb met een danone-hoofd ofzo! hehheheheheh aan de meiskes die nega testten: *knuffelemoticon* en sterkte en succes in de poppenwagen @natjes: heb ik ook. ik gooi niet zomaar mijn hoofd op het net. iets met voordeel van anonimiteit denk ik! toch vind ik het wel érg leuk om achter andere namen gezichten te kunnen zien, dus het is een beetje dubbel! zo, nou gaak ontbijt maken. ben nog steeds kapot van die hellwerkdag van donderdag maar wel een beetje opgeklaard (en bijgeklust) liefs! klingel
hallo, jeetje zeg ! even een paaar weken er tussen uit en hij staat om ruim 500 pagina's wat een gebeb zeg. goed man! precies 2 jaar gelden zat ik ook op het augustus forum en was ik zwanger ... dus ik ben benieuwd. uitgerekende datum is dan op mijn zoontje verjaardag. ook knap he! eerst vond ik dit wat minder maar om nu een maand over te slaan vond ik ook zo wat. dan heeft het zo moeten zijn denk ik dan maar. begin nu aardig de zenuwen te krijgen. begin ongi pijnen te voelen en ik weet dat dat niks betekend maar het geeft wel een extra zenuw kriebeltje erbij .....
@natjes: mag lolrokje ook? ik draag nooit broeken heheheh! @lien: welkom! spannend he! trouwens, jij hebt het zwangerzijn al eens meegemaakt. ervaar jij de 2e keer zwanger willen worden dan ook anders?