heb net bevallingslijst-fprum gelezen... oeehhh dan kriebelt het helemaal! ik WIl ook beppen over klachtjes en trappende voetjes tegen je ribben aan...
kom net op iets positiefs bij negatieve test en zo verder ongi worden, mag dan gewoon in de bus blijven, Jopieeeeee
als ik het vandaag doorzet (heb tot nu toe stipje gehad....) dan i smijn volgende NOD nog steeds in augustus en dus gezellig in de bus.
hee wat leuk.,. een zwangerschapsforum gaan jullie mij nu allemaal vertellen dat jullie zwanger willen worden? Hebben jullie geen andere hobbies of zo? Echt waar.. ben even aan het lezen en jullie lijken wel een stelletje peulvruchten. WHAHAHAHAHAHA, pfff.. .ben melig Debsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar ben je?
small snap je nu wel ja! Hopen dat het doorzet ja! Vaak een 'stipje' is goed teken voor aankomende ongi.... Afwachten dus! Zou wel gezelli zijn als je in augustus bleef hoor!
yep .... gelukkig je snapt hem, soms moeilijk om mezelf duidelijk te krijgen. Vertel tegen me zusje dat ik de was op moet vouwen, en ik bedoel dat ik mijn boodschappentas meot leegmaken en opruimen....
tis voor mij ook onmogelijk op naar september te gaan.. pas met mijn dikke reet onmogelijk erin... hahaha en je dacht toch niet dat ik achter zo'n klein ding ging lopen zonder er iets in... Neeeejjj Natjes zal zwanger worden in augustus...hahaha
nou dan gaat het een lange lijst worden de maand augustus hahahahaha. ik ervaar dit wachten als net zo spannend eigenlijk. hoor vaak dat de 2e op zich laat wachten . toen was het in een x raak. daarbij heb ik crohn wat nogal rommeld en ze zeggen dat het dan nog wel eens kan duren (zie maar aan Nance). maargoed wie weet. ik verheugde me ook op trappelde voetjes maar mijn zoon was erg rustig en ik was 23 kilo aangkomen. mweehhh daar zie ik dan wel weer tegen op hoor. ik hoop dit x toch wat minder in de chips kast te neuzen. correctie chocoladekast hihihi.. maar het is echt leuk een kleine hummel erbij hoor! ik zeg altijd tegen iedereen niet twijfelen maar doen. je gaat er echt van houden. het wordt je zwakke punt.
woepie small je mag blijven mensen ik heb stress... grom ik moet nog heel veel doen, maar ik bijna geen tijd meer. Ik moet nog twee pagina´s vertalen en ik kan me er niet toe zetten. Ik moet nog een notulen zoeken, stage map maken, scriptie maken, naar vrienden toe, chat zoeken.... aaargh ik wil zo veel, maar er zitten te weinig uren in een dag... GROM ik heb ook nog eens hoofdpijn dus dat werkt niet mee... Nou ik begin bij het begin. De notulen heb ik verschoven naar volgende week. Ik ga nu vertalen. Stuur een up to date naar mijn stage begeleider... en dan ga ik chillen bij vrienden de rest komt morgen Voor die chat ben ik bezig... Ik heb de uitvinders van het forum een vraag gesteld en zit nu te wachten op de reactie... JedidJah
momenteel leef ik mij uit op buurjongetje van 1,5 die is helemaal fan van me. Dus ik kom gelukkig wel al aan m'n trekken...dat scheelt wel...