ja misschien dat het deze keer een langere word ja want ik heb altijd 27 dagen alleen met stress langer maar ja nu weg een beetje vakantie stress haha . de pendel heeft gezegd dat ik in september zwanger word en dat het dan een meisje word
nou voor de lol maar gesmst dan... zien wat ik terug krijg hahah ik ben niet zo goedgelovig helaas.. dus ben benieuwd
ben benieuwd mystic kheb 2 pendels, allebei van het forum.. 1 van die geheime pendelaar.. aug, jongen en blijft zitten.. 2 september, meisje heb me er ook bij neergelegd dat ik niet zwanger ben dan nu hahahahahaha
Ik wil jullie waarschuwen voor dat smssen naar helderzienden.net.. Sommigen worden toch gekwetst door de uitkomsten ervan, ook al weet je niet wat je ervan moet geloven. Het is maar dat je weet dat er ook dingen uit kunnen komen die je niet wilt horen.. En dat ga je je onbewust toch aantrekken.
Ik ben nog niet ongesteld, of het is ontpillen of ik moet binnenkort testen . Als ik zwanger zou zijn dan is me datum 10 april, I love. Maar in 1 keer raak zou ik wel heel gezegend zijn en daar geloof ik niet echt in . Durf niet te testen!
ben al hele ochtend topic van eerste symptomen aan het lezen.. vori jaar is er iemand geweest die elke paar dagen een topic opende met vage klachten whahah... moderators steeds pissiger... zo iemand die al 14 dagen voor NOD allerlei klachten had.. of net ongesteld en dan alweer misselijk ( zonder ei)... zo grappig om te lezen
hihi ik zal me er ook niet aan vastklemmen hoor sjors, want ik geloof niet in helderziendheid, dus het is ook echt maar voor de lol