NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik zou toch hoop hebben bij een positieve test. denk ik. het komt toch wel voor dat mensen ongi werden en toch zwanger waren.
    ik heb net toch een test gedaan maar was negatief. nouja dan weet ik het zeker..
    weet iemand trouwens of onder narcose mag als je zwanger bent?
    ik moet waarschijnlijk geopereerd worden binnen drie maanden. volgende week naar de anesthasist. maarja stel je voor... dat het lukt...

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    geen idee. dat moet je denk ik ff aan de verloskundige online vragen...

3. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    nou het viel allemaal heel erg mee, hij heeft wat slijm weggenomen en bekeken onder een microscoop, het was allemaal goed gelukkig. Ik mocht zelf ook even kijken en het is echt heel grappig ik zag er eentje zwemmen. (alleen rondjes weliswaar, maar hopelijk is er al een goeie onderweg naar boven :)) bleodonderzoek op fsh was ook goed dus alleen goed nieuws.
    vrijdag over een week moet ik weer bloed prikken voor progesteron en binnenkort krijg ik een baarmoederfoto :oops:
    Jij iig veel succes morgen en vanavond :) ik vond het onderzoek niets voorstellen, dus ik hoop dat je een beetje gerust bent ;)

xxx caro

4. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    alle nieuwelingen hier van harte welkom; heel veel klusplezier deze maand en ik wens iedereen roze (moet ineens denken aan de familie knots, een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar.. hihihi) en iedereen op het wachtbankje veel succes ;)

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik weet in ieder geval dat ze het eerste trimester je liever niet onder narcose laten gaan en dit ook niet zullen doen tenzij het spoed is natuurlijk.
    Bij mij was er sprake van en we hadden dan de operatie moeten uitstellen tot het tweede trimester.

Groetjes,
    Giegel

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Spannend hoor de eisprongen komen er al bijna aan bij iedereen :) Wenst iedereen succes.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn voor een kleintje?

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Omdat ik een MK heb gehad weten veel mensen in onze omgeving dat we bezig zijn, dat vind ik heel jammer maar helaas. :D

Ohja ik wil iedereen heel veel succes wensen deze ronde
    goed klussen en hopen dat het raak is :D

Liefs Inger

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb helaas ook een miskraam gehad dus iedereen houdt vanaf toen mijn buik in de gaten! :) Geeft niks vind ik, al die geheimzinnigheid, dat hoeft voor mij niet!

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    hoi,

Nee, geheimzinnigheid hoeft van mij ook niet. Maar juist dat het voor mensen een totale verassing is... Dat vind ik wel leuk! Bij de eerste wist niemand dat we plannen hadden en de blikken van mensen, geweldig! M'n moeder viel zowat van d'r stoel van verbazing... Nu zijn er wel een aantal mensen die weten dat we bezig zijn en ik vind het denk ik wel lastig als die mensen je steeds in de gaten gaan houden. Een beetje alsof er een extr druk op komt te liggen; "is het nou al gelukt of nog niet?"

Liefs

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja dat "is het al gelukt idee" lijkt me vervelend.
    :)

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Bij ons weten een paar vrienden dat we bezig zijn voor een derde en verder niemand. Hopen dat ik nu oppas kan krijgen als ik naar de gyn moet, liegen kan ik niet en wil ik ook niet, want dan moet ik m'n ouders wel vragen op de kinderen te passen.

Groetjes,
    Giegel

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ooooooooooowwww dan stel het niks voor . ken ik wel makkelijk hebben ;)
    hahaha hoop dat ik morgen ook ff onder de microscoop mag kijken , lijk me wel grappig :)

en wat fijn voor je dat het wel goed zat :thumup:

voor vanavond ga het zeker wel goed komen haha me vriend vond het erg dat hij 3 dagen verplicht NIET mocht klussen haha...

knuff

14. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Even een klein berichtje van mij. Ik heb momenteel niet zo heel veel tijd om hier rond te neuzen, maar ik denk wel aan jullie! Wil jullie dan ook allemaal veel succes en klusplezier wensen. En ik ga zeker duimen dat het voor ons allemaal wil lukken. Dan hebben we over 9 maanden gewoon een babyboom!

Groetjes.

15. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    @ xgabyx laat je wel weten hoe het gegaan is, ik duim voor je dat het goed is :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

xxx caro

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    tuurlijk laat ik het weten ;)
    ik moet morgen om 8:15 dus lekker vroeg :)

17. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Jemig! Heb weer een dagje gemist geloof ik. Wat gaat dat hard met die pagina's! We zijn al mooi op weg naar de 100!

Vandaag wederom een mega positieve ovutest. Hou deze toch maar aan. Moet nu wel komen dat ei binnen 10 uur of zo. Heb al veel eiwitslijm gehad. Gelukkig gisteren geklust! Hopelijk vandaag en morgen nogeens. Mijn hubbie begint dan wel moeite te krijgen als het om dat ei gaat. Zit gewoon tussen de oren zegt ie! Maar gelukkig is het wel gelukt gisteren.
    Vandaag temp nog niet hoger, dus ei is nog niet gesprongen.

En als het dan zover is mag ik op de wachtbank. Ik hou gewoon 1 augustus aan. Mijn ei is eerder gekomen, maar dat zegt natuurlijk niks!

Spannend allemaal!

Liefs, Manon.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Dat is idd heel zuur!

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Zo meiden, ik merk het weer... er wordt veel gekletst... Ik ben net terug van Lasergamen met een groep tieners. Het was echt vet gezelli...

Toen we onderweg gingen naar de bus voelde ik me heel nat van onderen :oops:. Ik dacht dat het even heel fout ging, maar het viel mee. Ik heb de eerste echt vruchtbare slijm gezien dus dat gaat de goede kant op...

Het goede is dat mijn man nu moet leren voor een examen. Dat is bij ons goed, want hij moet daarbij goed ontspannen en hoe kan je het beste ontspannen?

Bij mij weten mensen het door onze mk ook en soms worden er wel domme opmerkingen over gemaakt, maar meestal niet...

JedidJah

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hier weten mijn ouders het door miijn MK, en ook paar vrienden en mijn exmannetje..

Verder ziet iedereen het wel als ik er zin in heb om het te vertellen mocht er nog keer geslaagde poging komen. Ik hou het voor niemand verborgen, maar de 1 vind ik het leuker als die het weet dan de ander :)

Deel Deze Pagina