Wat spannend zeg! Ik zou allang getest hebben, ook zonder zwangerschapsverschijnselen. Maar die blauwe aders zijn wel een goed teken hoor! Misschien domme vraag, maar wat bedoel je met ontpillen? Ik heb zelf de hele week krampjes en steekjes onderin mijn buik. Normaal wordt ik ook heel sentimeenteel vlak voor NOD, maar daar heb ik geen last van nu...vreemd. Alhoewel ik wel vanochtend mezelf weer eens helemaal heb opgemaakt (doe ik zelden). Gewoon voor mezelf.... en daarna heb ik de badkamer gesopt hihi. Hormonen met nesteldrang :
dat poppenkarretje is gewoon sooooooooooo 1979! ik zeg: glitterende neon-roze straaljager! HA 8) maar eh nee ik zeg, deze enorme kippenbus is ons laatste vervoersmiddel! en nu een gebakje in de tuin ookal kan ik geen hap door mijn keel krijgen (ben ik nou zwanger? hehehehh NEEJ overwerkt)
daarheb ik al wel eens een plaatje van langs zien komen! trouwens ook van een gaaf roze KLUSpakket. volgens mij was het marloes80 zelf die die plaatjes had in een topic dat 'roze' heette. als mijn enorme geheugen me niet in de steek laat.. we kunnen natuurlijk ook even een roze legertent over dat karretje heen zetten
dames ik ben er weer we hebben een mooi pak uit gezocht voor me pa helaas geen Burberry maar wel een mooie hugo boss me mannetje heeft ook gelijk een pak gekregen van me pa , dus die loop er ook weer meteen strak in het pak bij
hi gaby! wat lief van je dat je een pak hebt gekocht voor MIJN pa! hugo boss heeft superpakken. draagt mijn lief ook altijd!
hahhahahahha ik heb het al verandert ! ik heb wel vaker van die fouten ja super pakken zijn dat hij heeft er nu 1 van de trouw colletie super gewoon !
Ik mag op rood, sta op 3 aug. Wie wil dat aanpassen voor mij? Dank je wel alvast. Helaas deze ronde dus niet raak. Volgende ronde, nieuwe kansen.... Succes allemaal hier met het wachten/klussen. Het blijft zo enorm spannend...
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 30 : Bia74 31 : Alexia R & Miracles 153 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 11 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen hé wat jammer stillewens ik heb je op rood gezet !
goed man, dat pak geslaagd is.. hier draagt mannetje altijd Van Gils.. die zitten hem gegoten. Jammer stillewens.. je gaat ook door naar die verfoeide kinderwagen? wat me opvalt dat iedereen gewoon voor NOD ongi wordt.. willen zoveel mogelijk in de bus blijven zeker hehehe
@gaby: jammer, dan geven we het pak maar weer terug *pa wil het niet uitdoen* hihhi @stillewens: jammer zeg... wens je veel succes in volgende ronde! je houdt de cycli al lang bij zeg! maar gelukkig doe je het nog niet zo lang voor het eggie! @limmeke: viel mij ook al op; meiden die al op rood staan terwijl nod pas de 5e is ofzo. blijkbaar is lf dan korter, of ei eerder geweest? dat lijkt me echt &^*&^als je je ei op die manier mist! @klingel: het klussen voelt een beetje verplicht, aangezien ik moe/ziek/weetniet ben en lief ook erg druk. staat me tegen dat het iets minder spontaan gaat maar ja, als je iets wil moet je er soms iets voor doen he! misschien maar even een spannend weiland opzoeken ofzo
@limmeke: ja echt wel! ik bedoelde @mezelf weet je wel, van hoe staat het ervoor heheh! of beter gezegd hoe ligt het ervoor (lang en lamlendig en lui maar ook wel tikje lacherig - de zogenaamde llll-staat 8) ) @claire: een streepje! laat zien! gil! spannend! duim duim duim whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii @limmeke: jij wordt echt niet ongi maandag! [-( nou ja, of je bent zwanger, of je doet nog een x meer bussen, maar niet in dat houten bakkie hoor! @claire: fooootooo!
gefeliciflapstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart claire FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO @Klingel: tja meis, wil ook niet ongi worden.. maar op misselijkheid na en wat blauwe aders op mijn gemoed... is er niets wat mij doet denken dat het raak is. Zelfs mijn vage buikpijnen zijn weg. Dus als het moet.. dan 4 aug.. en misschien 5, want dan verkort ik mijn cyclus gewoon hahahaha.
ik ben nu eff snel online, dus kan nie echt foto maken enz ik wacht nog eff tot morgen en nog een keer testen voor de dikkere! maar dit was met kruidvat dus ben namelijk eff langs een kennis nu maar alvast bedankt voor de felicitaties! zelf ben ik nog btj huiverig en zie nog steeds liever een vette streep van de test af spatten!