@Claire24: Hardstikke gefeliciteerd ! Spannend! nou daar ben ik dan weer, nee ...niet met slecht nieuws maar met ongeloof ..en ik vindt het hier veel gezelliger dan op de andere forums! kon vandaag nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, dus nog een test gedaan. die gaf ook weer posi aan, dus het is ECHT zo! maar als jullie het niet erg vinden blijf ik gezellig nog even bij jullie hier rondsnuffelen, en duimen en hopen natuurlijk voor iedereen! xxx
Hoi Dames, Hoe is het hier, goed he zo te zien. Allereerst Claire gefeliciteerd met de lichte streep meid. Mijn duivels zijn ook nog niet gekomen ik wacht tot maandag af en dan maar een testje.
Spannend Val Ik kan me ook niet zo goed beheersen om maandag niet gelijk een testje te wagen.. Maar beter nog even wachten he. Heb steeds steken in mijn liezen en ongi achtige buikpijn.. Pfff wat duurt dat wachten lang he haha
Ja het is moeilijk om geen test te doen. Maar kennende me lichaam kunnen de duivels nog komen. Jah die ongi achtige buikpijn heb ik ook. En ik heb soms een vlaag dat ik me misselijk voel, en dan is het weer verdwenen. Maar ik zit wel in spanning hoor. Loop elke keer naar de wc om te kijken.
Ja ik ken het.. haha Ben niet misselijk, wel pijnlijke, opgezette borsten, zere tepels, buikpijn, steken... Maar goed, misschien houdt mijn lichaam me ook wel voor t lappie Nu valt natuurlijk ineens alles op
Jah dit is het ergere eraan dat je lichaam je voor de gek kan houden. Daarom probeer ik met beide voeten aan de grond te blijven, alleen lukt dat soms niet. En dan denk ik wat als het wel zo is ( en dan ga ik fantaseren)
Nou hier net zo hoor, vaak 's avonds als ik in bed lig fantaseer ik raak Maar goed, t blijft even bij fantaseren, nog 5 dagen wachten Ik duim voor je dat t raak is!
Thanx! Nu maar even afleiding voor de buis, komt vast wel n mooie film op.. Succes en laat gauw weten wanneer je getest hebt Fijne avond!
zachtjes gefeliciteerd Claire Hopelijk snel die grote dikke streep Bij eigenlijk verder nog geen nieuws, ook nog steeds niet ongi
nou ik zo het niet zo precies weten ik heb denk 2 jaar geleden voor het laast op de weegschaal gestaan ! maar me broeken passen gewoon niet meer en ik erg me dood aan me onder kin enz .. ik was eerst veelste mager omdat ik een chronische darm ziekte heb maar sins dat het zo goed met me gaat kom ik aan , maar sins ik met de pil gestopt ben is het niet normaal meer !