Heb je gelijk in! Maar de ovutest was negatief en mijn temp laat het ook niet zien. (de eisprong) Ik denk dat de witte afscheiding niets met de cyclus te maken heeft... of heb je andere ideeen? Hoe gaat het verder met je? Liefs, Manon
ja ik wil je geen valse hoop geven hoor maar ik zie toch echt wel wat ik zou over een paar dagen toch nog even een testje wagen als ik jou was
Thanx Twigger voor je reace. Er zijn idd meer die ook ee liht roze streepje zien... heb vandaag weer een test gedaan maar zie nu eigenlijk geen 2e streepje,,dus het zal toch niks geweest zijn..wel raar maarja. Liefs Syl
Hey Syl, Jammer dat de test nu negatief was. Ben wel verbaasd dat er dames zijn die het streepje zien op de foto.. Ik wou dat ik hem ook zag.. Hopelijk kun je nu gewoon je banner aanhouden en zijn we straks tegelijk zwanger. Wanneer wil jij eigenlijk testen? Kunnen we misschien samen doen, gezien we allebei de 1e onze NOD hebben.. Had gedacht dat er nu wel meer meiden in augustus zouden zijn. Nog maar met z'n vieren! Liefs, Manon.
[ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77, Sylvia, leeuw89 2 : 3 : 4 : Chantal87 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 4 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/quote]
Hey Manon, Ja, ene kant klein beetje jammer dat ie negatief is maar had het ook niet verwacht en me al ingesteld op de 'volgende ronde' dus geeft helemaal niks Ik zie dit,aankomende ronde, wel als mijn 1e ronde. Omdat afgelopen ei mijn eerste ei was en afgelopen keer dus mijn eerste ongi na bevalling. Mijn temp was ook eigenlijk niet hoog ofzo dus geloofde er ook daarom niet in dat ik al zwanger was maarja, toch wil je dan zekerheid Hoop dat ik deze keer een goed ei krijg en dat mijn temp goed stijgt erna (was afgelopen keer dus niet echt het geval, beetje rare templijst, heel anders dan dat ik voorheen voor Demi had) Ben benieuwd hoor, wanneer mijn ei is en hoe lang mn cylcus dus is (als ik weet dat mn ei komt/is geweest, dan tel ik 14 dagen later) Zou zeker wel leuk zijn ja, samen testen! De allereerste keer dat ik zwanger was (heb 2 mk gehad) teste ik op 2 augustus voor het eerst positief..dus misschien moet ik die datum dan aanhouden..zou wel leuk zijn! Maar ik moet eerst weten wanneer mijn ei is, dan weet ik zeker welke datum ik eventueel zou kunnen testen! Ik duim voor ons hoor! Liefs Syl
OJa: toen ik stopte met de bv, met ik Zwanger worden gaan halen van Etos. (ben pas met 7 maanden gestopt met bv). Heb net alvast weer een verpakking bijgehaald, zijn nu maar 5,62 euro. Ben benieuwd....niet dat ik verwacht hiermee echt sneller zwanger te worden, maar ik doel meer op dat mijn cylcus nu misschien (hopelijks) meteen netjes is, dus niet langer dan 37 dagen en liefst rond de 30 dagen (tja, en het allerliefste 28 dagen ... ) Vind het alvast spannend hoor, haha. Voor Demi werd ik binnen de 3 maanden steeds zwanger....dus ben benieuwd Liefs Syl
nou daar gaan we weer! ronde8! jeetje mina.. wat duurt het lang allemaal ik hoop dat ik deze ronde zwanger ben en gewoon weer een cycles heb van 32 dagen.. het zal wel heeel bijzonder zijn als ik 1 augustus posi test! want dat is mijn verjaardag en de dag waarop ik met mijn vriend kreeg!
Hoi Leeuw! Welkom meid! Ik hoop ook voor je dta je die dag een positieve test in je handen hebt! Nu zijn we al met zn drietjes op 1 augustus..ben benieuwd hoor! (mijn nod kan nog wel veranderen, afhankelijk van wanneer ik mn ei ga krijgen, het is nl mn eerste ronde na bevalling, heb pas mn eerste ongi gehad, heb lang, tot 7 maanden, bv gegeven) Laten we hopen dat augustus een vruchtbare maand mag zijn! Liefs Syl
wow syl! wat lang bv gegeven! vind ik echt goed!, als het mij lukt ga ik ook proberen het zo lang mogelijk vol te houden.. mijn cycles is nu al 2 maanden 32 dagen door etos pillen dus hoop nu weer en dan zwanger .. ronde 8 pff wat en getal zo lang
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77, Sylvia, leeuw89 2 : 3 : 4 : Chantal87 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 5 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hey Leeuw! Welkom in augustus. En ook op 1 augustus! Heb de lijst even aangepast. Je was het plaatje vergeten en het aantal passagiers vergeten te veranderen! Maar fijn dat je erop staat. Ronde 8 alweer... ik zit nu in ronde 5. Heb een hele lange cyclus van 46 dagen. Ik lees bij jou en Syl over pillen van de Etos? Tell me, wat is het? Helpt het om sneller zwanger te worden? Syl: Op welke dag van de cyclus had je je vorige ei? Dan kun je dat misschien aanhouden. Maar goed, je werkt ook met persona en ovutesten natuurlijk! Zou leuk zijn als we samen kunnen testen... Liefs, Manon.
ohww sorry! ik weet nooit hoe ik die bus terug moet zetten en de etos pillen? ze zijn super! ik had net zulke lange cyclesen als jou soms langer en sinds het gebruik van de etos pillen is het 32 dagen geworden! en er zitten dingen in om gezond zwanger te worden ne ook foliumzuur. ik raar het je echt an vooral omdat je een lange cycles heb! ze zijn rond de 7 euro voor 4 strips voor ongeveer een maand.
Leeuw: wat vervelend is dat dan als je weer niet zwanger blijkt te zijn, kan me er goed iets bij voorstellen. IK heb nooit zo lang hoeven wachten omdat ik steeds erg snel zwanger was. Ik zeg 'steeds' omdat ik 3 keer zwanger ben geweest in een half jaar..had 2 keer een mk (1 keer met 8,5 en 2e keer met 5 weken). Na die 2e mk was ik meteen de maand erop alweer zwanger: van Demi dus. Ik ben echt zo benieuwd wat mn cylcus gaat doen..vooral ook omdat ik die etos pillen gebruik. Bij jou hebben ze je cylcus dus ook korter gemaakt, wat goed! MIjn gemiddelde cylcus was heel netjes: 31/32 dagen ongeveer. Maar omdat dit dus mn eerste ronde wordt heb ik die pillen gehaald zodat ik hopelijk een normale cylcus krijg meteen, zou super zijn! Ohoh, wat ben ik benieuwd wanneer mijn ei komt! Manon: die Etos Zwanger worden pillen zijn misschien ook iets voor jou, ik zou het zeker proberen als ik jou was. ER is ook een heel tipic over onder Zwanger worden, lees daar maar eens! Ze zijn nu dus maar 5,62 euro (aanbieding) Over welke dag ik mijn ei had, kan ik dus niet zeggen. Omdat ik dus tot 7 maanden bv heb gegeven en ben in de gaten gaan houden of ik mijn ei opmerkte (zo kon ik ook zien of mn ongi eraan kwam,had ik nog niet gehad). OP een gegeven moment had ik ovulatiepijn, vruchtbaar slijm en positieve ovulatietest. Ik tempte ook alweer een tijdje om te zien of ik zo mijn ei kon vinden. Maar mn temp was nog niet zo heel mooi. Dus dat was mn eerste ei sinds laaaaaaange tijd Daarom beschouw ik dit dus als mijn eerste ronde omdat ik nu eindelijk weer ongi ben geweest en kan zien wat voor cylcus ik ga krijgen. Liefs Syl
Hallo meiden, echt raar toch niet ongesteld geworden was maar een klein beetje en zondag niets meer laat het maar even zo staan en wacht weer af gr Chantal
Chantal: inderdaad wel vreemd als je ineens veel minder dan normaal ongesteld bent...zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn ofzo? Of is je cylcus van slag? Liefs Syl
Hey Chantal: idd raar dat je dan maar even ongi bent en dan weer niet. Zou idd een innenstelingsbloeding kunnen zijn geweest. Spannend! Ik kwam er net achter dat het 18 juli volle maan is.. en dan heb ik mijn eisprong! Zou dat een goed teken zijn? Hey Syl: heb je nog weer een testje gedaan of ga je er nu vanuit dat het niets is... Heb nog ff gezocht op etos van die pillen maar kan er niets van vinden. Wil eerst eens ff naar de HA. Ben net aan het switchen van huisartsen, dus kan pas vanaf morgen bij mijn nieuwe terecht. Vandaag dossier ophalen bij mijn oude ha. Het duurt allemaal zo lang nu. Nog 18 dagen tot ovulatie... dat is toch vreselijk! Wil ook een kortere cycus! Kus Manon.
gebruik dan de etosd pillen hihi! bij zwanger worden staat een heel forum over etos zwanger worden, neem daar anders is even een kijkje!
Ik zal eens ff gaan lezen op dat forum. Maar moet je niet de eerste dag van je menstruatie beginnen ofzo?
Hoi Dames, Hoe gaat het hier? Na heel even in juli aanwezig te zijn geweest, kom ik augustus al weer binnen... Mag ik jullie gezelschap houden? Ik ben vandaag ongi geworden en ga op naar de 3e ronde! Ik wil wel mee met deze gave bus Ik zal mezelf even op de lijst zetten!