Dag Dames, Na het overlijden van m`n dochtertje Lotte ( 06-06-2008) is mijn kinderwens zo super groot, dat we het weer gaan proberen. Niet ter vervanging natuurlijk, maar de meeste van jullie zullen het wel begrijpen. Op dit moment is het einde van m`n ongesteldheid in zicht , dus ga ik mee voor de ronde in augustus. Kan alleen niet zeggen wanneer mijn NOD is. Nou meiden, klussen maar!
hey loel!welkom(terug?)!nog gecondoleerd met je dochter, wat vreselijk!hoe lang is ze bij jullie geweest? heel veel sterkte met het grote verlies en megaveel geluk en succes gewenst voor een broertje of zusje voor haar!
Hoi Dames! Pff, er wordt hier wat afgekletst zeg. Roosje75: RAAR! Maar vooral niet leuk! :x Loel: Wat erg van Lotte. Sterkte! Veel succes met proberen. Bij ons weet niemand het. Een paar vrienden zullen vast een vermoeden hebben maar we vertellen ook lekker niets . Liefs,
@Loel; sterkte met het verlies van jullie dochtertje! Veel succes met 'zwanger worden'. Ik hoop dat je gauw aantelt! Helaas weet bij ons ook bijna iedereen dat we bezig zijn, door de mk. Had voor ons niet gehoeven, maar 't is niet anders. Vooral de vragen; 'En? Nog niet opnieuw zwanger?' zijn errug vervelend.. ggggrrr... :x
Mijn hemel ik kom 1 dagje niet op het forum en jullie kletsen zoveel af dat ik het haast niet bij kan lezen @loel..heel veel sterkte met dit verlies..en onwijs veel succes met het zwanger worden..ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn @Roosje: ik weet percies wat je bedoelt...door onze MK weet ook iedereen het en de vragen daarna ...en keer op keer..ben je wel zat hoor na 1.5 jaar. Moet wel zeggen dat ze er ondertussen mee gestopt zijn..denk dat iedereen nu denkt dat gebeurt toch nie meer hihi. P.s het stoppen met roken gaat nog steeds goeii
Hier weet alleen me beste vriendin het dat we weer bezig zijn. En de rest zal het wel vermoeden maar niemand vraagt er gelukkig naar!
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn, want ik heb ook geen trek in het en?ben je al zwanger?zeker als je heel lang bezig bent...mensen denken dat het allemaal maar vanzelfsprekend is...
Hoi Meid, Hier nog iemand die haar dochtertje net heeft verloren en druk bezig is voor een broertje of zusje voor Charlotte*. Ook bij ons is de wens alleen maar groter geworden eigenlijk. Nu zijn we mama's maar zonder kindje om voor te zorgen (bij was het de eerste, bij jou ook?), en dat is zo vreemd en onnatuurlijk en bovenal verdrietig... Ik weet niet hoe ver je was en wat er is misgegaan (weet niet of je dat wilt vertellen), maar ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken! Knuffel, Elke
thanks meid , vind ik heel lief van je *knuff* hahahahaha EERLIJK ? nee heb nog niks bedacht vind het zooooo moeilijk, ik ben echt niet zo orgineel en me vriend ook niet! me familie denk wel mee heb al een paar dingen gehoort maar we denken nog vrolijk verder en jullie ? jullie al wat bedacht ? knuff gaby
Wow, er wordt aardig wat afgekletst in 1 dag Bij ons weet alleen een van mijn zusjes en haar vriend dat we proberen zwanger te worden. Voor de rest weet niemand het.
@gaby; nou ehhh....wij moeten ook nog flink oefenen om in 30 seconden iets nuttigs uit te kramen haha wat errug he? en natuurlijk ben ik erg benieuwd naar morgen voor jou, misschien mag je ookwel kijken naar de zwemmertjes! xx
Elke: Lotte was bijna 29 weken oud. Dankzij het streptokokken B virus mocht ze niet langer bij ons zijn ( 2 uurtjes). Ik hoop ook echt dat het bij jou snel raak mag zijn. Dit hoop ik voor alle dames. Ik zie dat sommige van jullie al lang "bezig"zijn. We blijven hoop houden!
@ loel, gecondoleerd en sterkte met het verwerken van jullie verlies. Succes met zwanger worden en ik hoop dat het snel raak mag zijn. Groetjes, Giegel
Goeiemorgen, @Loel heel veel sterkte met het verlies. Knuffel. Meiden kom op met klussen he. zodat er veel roze is in augustus! Een mooie roze lijst!