ja precies, ik houd me nu wel in om geen rauw gehakt te snoepen, want als je daar ... euh hoe heet het ook al weer.,.. toxoplasma(?) van oploopt ben je echt niet de volgende dag beter, en dat kan wel slecht zijn voor je evt. vrucht, en dat zou ik dan wel weer zonde vinden. maar voor de rest..... ik rook gewoon, zal ik ook blijven doen maar wel tijdens zwangerschap toch echt minimaliseren , drinken laat ik dan wel, tis geen verslaving en ik heb er niets van als ik het niet drink haha hoorde ook iets raars over kaneel? gebruik ik gewoon dus. voor de rest laat ik niks geloof ik
hebben we nu meerdere gesprekken op verschillende plekken? Arg is dit niet het schoolvoorbeeld van multitasking whahahaha
Roze limmeke? Hahah maak me niet ff nog happier dan ik al ben :s heb een overdreven humeur. Volgens mij wordt mijn vriend langzaam aan chagieer!
Ik heb mijn vriend gewoon weggestuurd, had energie over ofzo, dus heb hem naar de stad gebonjourd haaaaaa lekker rustig
Wahaha. Ja ik ben een beetje too happy nu en mijn vriend word er volgens mij chaggie door jammer voor hem hihihi Jij bent ook 1 dag over tijd? Spannend zeg
nee na die nega test niet meer, maar ben bang dat ik op rood moet. Mijn lichaam voelt zich al ongi, maar dan zonder rood (snappie)
snap um al gegoten...ik mag vrijdag ook gewoon op rood hoor...ookal beweerd menigeen hier anders hahahaha