die van mij waarschijnlijk ook, maarja eigen schuld dikke bult, ik heb hem zelf weggestuurd ik ga dan denk ik ook maar vast slapen, dan merk ik er niets van
hahaha meiden ben ik ff de hort op voor een goed uurtje lullen jullie wel weer 8 blz vol met dingen als metholtampons... en sappige komkommers... en hoe je zwanger kan worden van een komkommer.... ff wat langer laten rijpen, knijpen met die hoohoo spieren, ... wedden dattie spuit?
als we nu allemaal snel gaan slapen is het zo ochtend en als ik het niet kan laten ga ik een test doen? ik word gek van mezelf op de schommel hihi
vergeleken anderen hier valt het mee ja een half jaartje, en klaag ik ook liever niet, maar voor mezelf persoonlijk is het minder
ik geloof dat er maar weinig in de eerste ronde zitten in deze bus deze maand...voor jou wel de eerste ronde toch?
Het klinkt misschien even heel erg, maar ik vind het soms wel lekker als hij wat teveel bier opheeft. Hij krijgt hem wel overeind, heeft altijd onwijs veel zin in me, en gaat heel lang door, omdat hij te bezopen is om zelf nog te komen... Het is wel niet zo bevorderlijk om een beeb te maken, maar wel erg fijn af en toe. Erg ben ik he?
Hahah Neonie, bij ons gaat het net zo alleen ja het zaad lijkt dan minder zijn werk te doen he rotzooi
van mij ook weltruste allemaal voor straks en tot over een paar heerlijke slaapuren ik ben waarschijnlijk zo in dromenland kan ik me vast voorbereiden op mijn vermoeiende ongi van morgen
ik wordt altijd op dag 27 ongi, vorige keer zelfs 's middags dus als ik er al een dag overheen ga weet ik genoeg haha
Ik was er niet echt zoveel mee bezig, maar nu ik dingen kan zien zoals die blauwe aderen op en boven mijn borsten dan denk ik wel.. Zou het?.. Maar je lichaam kan je voor de gek houden heb ik gelezen.. Dus ik durf niet te testen maar goed.. & Ben benieuwd Dizzy!
Ik zit ook in de eerste ronde, dua bij ons is klussen ook nog 'gewoon' leuk en niet zo erg gefocust op een beeb. Ik kan me trouwens wel goed voorstellen hoe moeilijk het is om ronde na ronde teleurgesteld te worden. Heb het van dichtbij meegemaakt bij iemand die me heel erg dierbaar is. Maar misschien een troost voor de meiden die al een tijd bezig zijn: bij haar is het ook goed gekomen. Ik weet dat het lege woorden zijn, probeer jullie alleen wat hoop te geven. Iedereen op roze!