Ohw ohw wat is het toch stom om te gaan lezen bij het bevallingsforum, maar toch doe ik het elke keer weer. Lezen hoe een bevalling is geweest, kijken naar de baby foto's en ondertussen alleen maar meer kriebels krijgen in m'n buik omdat ik dat ook zo graag weer wil. Vanmiddag ook weer m'n neefje van ruim een jaar gezien die de eerste woordjes begint te zeggen en bijna gaat lopen. De dingen die ik heb gemist bij onze jongste door het ziek zijn, geniet ik nu zo van bij m'n kleine neefje. Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn en dat we dit soort dingen zelf (weer) mee mogen maken! Sorry voor het echo bericht, maar lag er wakker van Groetjes, Giegel
Ik meld me aan bij augustus ..........misschien deze maand meer geluk .....heb ook nog een maansteen gekocht ,hahah 8)
Ik koop ze niet.. ik ga ze winnen komende vrijdag linkerpols, rechterpols, ben er nog niet helemaal overuit aan welke pols ik die maansteenarmband moet dragen. goeiemorgen dames, kzie dat het hoogniveau gesprek nog even is doorgegaan over rijpe spuitende komkommers. Moet zo terug mijn bed in.. oudste beloofde me een ontbijtje als verlaat moederdagskadootje.. ben benieuwd tot hoelaat ik dan in bed moet liggen.. tis een langslaper die pas om 1:30 vannacht thuiskwam van bbq met zijn pa..
Hoi allemaal, Ben nog steeds op vakantie maar heb nu lekker even tijd om te internetten. We zijn op het vliegveld van Chaing Mai, Thailand en moeten nog een uurtje wachten. Hier een heel fijne snelle computer! Veel meiden al op de wachtbank. Ik ook, tot volgende week zondag. ga de 10e testen als ik nog niet ongi ben. Pffff, dat duurt nog best wel lang! Fijne dag allemaal!
goedemorguh! Zoals ik al voorspelde mag ik op rood. Werd wakker van de kramp vanochtend en ga zo weer naar mijn bedje want kan niet eens rechtop staan van de pijn Helaas kan ik niet smokkelen want volgende nod is 5 september pas, dus ga naar sept (voorlopig achter het karretje lopen) Ik hoop jullie daar niet tegen te komen natuurlijk en hou jullie hier natuurlijk wel in de gaten kuzz caro
Jammer Caro...Lekker rustig aan doen vandaag. Die rotpijn ook altijd! Dat kun je er dan net niet bij hebben, je bent toch al teleurgesteld.. Verder ben ik benieuwd wie er allemaal gaan testen vandaag!? Ik had gelezen dat het erg druk zou worden op de wc op zondag, dus......ik wacht af! Zelf wacht ik liever nog een paar daagjes. Het zou zomaar kunnen dat ik weer een cyclus oversla en dan heb ik dadelijk weer 5 testen voor niets gedaan.... Succes testers!
goedemorgen meisjes zo zo, moet 25 pag bijlezen. kijken of ik dat vol hou of eerder afkap..... hier nog steeds geen te zien...
Nog lang niet alles bij gelezen: @ Limmeke, al ontbijt op bed gekregen? Even kleine meid broodje geven.
goedemorgen! Wat hebben jullie slap geouwehoerd zeg gisteravond " heb het even terug gelezen... hahaha Hier nog geen ei gespot, wordt spannend dus! Gisteravond nog wel geklust ieder geval... Morgen weer en vanaf dan elke dag tot na posi ovutest verwacht ik... hahaha
jullie kletskousen hebben het zo laat gemaakt dat jullie nu zeker allemaal nog in bed liggen? Gezellig hoor!
ha ha ha, dat vind ik nou ook, zit maar bij andere topics rond te snuffelen. Moet toch wat als ze allemaal nog liggen te slapen...
ik zit ook even alles op m'n gemak bij te lezen... zit ook beetje te googlen naar een opleiding wat ik leuk zal vinden... wil toch iets erbij gaan leren, maar heb nog geen idee wat!
Volgens mijn cyclus had ik gister mijn eisprong gehad. Ik heb wel misbruik van gemaakt, de dagen ervoor..... Maar ik heb al meer dan 1 week last van mijn darmen en zeurende pijn onder mijn linker buik en heb het vandaag nog steeds. Heb ik dan nog geen eisprong gehad? Of hou dat ook aan na mijn eisprong?
goede morgen dames ik heb alles niet terug gelezen was mij teveel maar weet iemand waar de lijst is gebleven ?
@Natjes, tja je moet toch wat doen al shet hier zo rustig is, aan wat voor soort opleiding zit je te denken? @ Jeanney, weet het heerlijk gezegt niet, heb het nu namelijk al 2 weken.... succes
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : DEBSJE1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 31 : Alexia R & Miracles 154 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 12 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen caro1978 hé jammer ik heb je op rood gezet
@smallville: heb beetje zitten kijken bij loi, het liefst zou ik hbo opleiding willen doen. Ben alleen bang dat ik dat niet ga redden met huis/werk en eventueel komend jaar een zwangerschap.... Heb wel leuke cursussen gezien: oa.persoonlijke ontwikkeling. WIl me gewoon verreiken en een doel stellen voor mezelf... @gaby: dat van debsje was een grapje van gisteravond, weet niet meer wie der nou op roze heeft gezet. Ze had ieder geval nog niet getest!
Goedemorgen dames, Vond het gezellig gisteravond, maar was natuurlijk weer te laat voor me ... Zometeen ga ik weer werken, hoop dat het weer een beetje goed blijft, de meiden hebben strax een voetbalcompetitie! Ik heb al weer allerlei kwaaltjes, maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houdt :x , ik moet ook nog 9 dagen wachten tot m'n NOD... Dus probeer er maar niet teveel aandacht aan te besteden, maar die jeuk aan m'n (.)(.) (vooral de linkse dus ) Spreek jullie miss vanavond nog! Fijne dag! Liefs