NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Truste allemaal :)

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ohw ohw wat is het toch stom om te gaan lezen bij het bevallingsforum, maar toch doe ik het elke keer weer.
    Lezen hoe een bevalling is geweest, kijken naar de baby foto's en ondertussen alleen maar meer kriebels krijgen in m'n buik omdat ik dat ook zo graag weer wil.

Vanmiddag ook weer m'n neefje van ruim een jaar gezien die de eerste woordjes begint te zeggen en bijna gaat lopen. De dingen die ik heb gemist bij onze jongste door het ziek zijn, geniet ik nu zo van bij m'n kleine neefje.

Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn en dat we dit soort dingen zelf (weer) mee mogen maken!

Sorry voor het echo bericht, maar lag er wakker van :oops:

Groetjes,
    Giegel

3. Jessy83

Jessy83 Actief lid

Jul 3, 2008
    159
    0
    0
    Ik meld me aan bij augustus ..........misschien deze maand meer geluk .....heb ook nog een maansteen gekocht ,hahah 8)

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Ik koop ze niet.. ik ga ze winnen komende vrijdag :)

linkerpols, rechterpols, ben er nog niet helemaal overuit aan welke pols ik die maansteenarmband moet dragen.

goeiemorgen dames, kzie dat het hoogniveau gesprek nog even is doorgegaan over rijpe spuitende komkommers.

Moet zo terug mijn bed in.. oudste beloofde me een ontbijtje als verlaat moederdagskadootje.. ben benieuwd tot hoelaat ik dan in bed moet liggen.. tis een langslaper die pas om 1:30 vannacht thuiskwam van bbq met zijn pa..

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ben nog steeds op vakantie maar heb nu lekker even tijd om te internetten. We zijn op het vliegveld van Chaing Mai, Thailand en moeten nog een uurtje wachten. Hier een heel fijne snelle computer!
    Veel meiden al op de wachtbank. Ik ook, tot volgende week zondag. ga de 10e testen als ik nog niet ongi ben. Pffff, dat duurt nog best wel lang!

Fijne dag allemaal!

6. caro1978

caro1978 Bekend lid

Feb 25, 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    goedemorguh!

Zoals ik al voorspelde mag ik op rood. Werd wakker van de kramp vanochtend en ga zo weer naar mijn bedje want kan niet eens rechtop staan van de pijn :cry:

Helaas kan ik niet smokkelen want volgende nod is 5 september pas, dus ga naar sept (voorlopig achter het karretje lopen)

Ik hoop jullie daar niet tegen te komen natuurlijk en hou jullie hier natuurlijk wel in de gaten ;)

kuzz caro

7. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    Jammer Caro...Lekker rustig aan doen vandaag. Die rotpijn ook altijd! Dat kun je er dan net niet bij hebben, je bent toch al teleurgesteld..

Verder ben ik benieuwd wie er allemaal gaan testen vandaag!? Ik had gelezen dat het erg druk zou worden op de wc op zondag, dus......ik wacht af!

Zelf wacht ik liever nog een paar daagjes. Het zou zomaar kunnen dat ik weer een cyclus oversla en dan heb ik dadelijk weer 5 testen voor niets gedaan....

Succes testers!

8. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    goedemorgen meisjes :)
    zo zo, moet 25 pag bijlezen. kijken of ik dat vol hou of eerder afkap..... :)

hier nog steeds geen :evil: :evil: te zien...

9. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Nog lang niet alles bij gelezen:

@ Limmeke, al ontbijt op bed gekregen?

Even kleine meid broodje geven.

10. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen! Wat hebben jullie slap geouwehoerd zeg gisteravond ;)":)

heb het even terug gelezen... hahaha

Hier nog geen ei gespot, wordt spannend dus! Gisteravond nog wel geklust ieder geval... Morgen weer en vanaf dan elke dag tot na posi ovutest verwacht ik... hahaha

11. natjes

natjes Niet meer actief

jullie kletskousen hebben het zo laat gemaakt dat jullie nu zeker allemaal nog in bed liggen? Gezellig hoor!

12. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ha ha ha, dat vind ik nou ook, zit maar bij andere topics rond te snuffelen.
    Moet toch wat als ze allemaal nog liggen te slapen... :)

13. natjes

natjes Niet meer actief

ik zit ook even alles op m'n gemak bij te lezen... zit ook beetje te googlen naar een opleiding wat ik leuk zal vinden... wil toch iets erbij gaan leren, maar heb nog geen idee wat!

14. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Volgens mijn cyclus had ik gister mijn eisprong gehad. Ik heb wel misbruik :) van gemaakt, de dagen ervoor..... Maar ik heb al meer dan 1 week last van mijn darmen en zeurende pijn onder mijn linker buik en heb het vandaag nog steeds. Heb ik dan nog geen eisprong gehad? Of hou dat ook aan na mijn eisprong?

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    goede morgen dames :D

ik heb alles niet terug gelezen was mij teveel ;)

maar weet iemand waar de lijst is gebleven ?

16. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @Natjes, tja je moet toch wat doen al shet hier zo rustig is, aan wat voor soort opleiding zit je te denken?

@ Jeanney, weet het heerlijk gezegt niet, heb het nu namelijk al 2 weken.... succes

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    Passagierslijst NOD augustus

1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25
    2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982
    3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje
    4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles
    5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00
    6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice
    7 : DEBSJE1977 & IMD & Maine & Tji
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte
    9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25
    10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978
    11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey
    13 : Dib & pooh81
    14 : Ellen1982
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje
    16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82
    17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah
    18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84
    19 : Tischa82 & lautje1979
    20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22
    21 : Suusje34 & sim80
    22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh
    23 : Nrg50
    24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah
    25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx
    26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80
    27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa
    28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80
    29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons
    30 : Bia74
    31 : Alexia R & Miracles

154 passagiers voor de roze bus!!
    2 Zwanger, 12 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Kleintjevoorons
    - Lintje
    - Alice
    - Demi

7 Augustus:
    -IMD

9 Augustus:
    - cin1979

11 Augustus:
    - Dizzy

15 Augustus:
    - zuurtje

24 Augustus:
    - JedidJah

30 Augustus:
    -Pixie

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

caro1978 hé jammer ik heb je op rood gezet

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    maarruhhh wat zie ik nu :confused:

is debsje zwanger ?

19. natjes

natjes Niet meer actief

@smallville: heb beetje zitten kijken bij loi, het liefst zou ik hbo opleiding willen doen. Ben alleen bang dat ik dat niet ga redden met huis/werk en eventueel komend jaar een zwangerschap....

Heb wel leuke cursussen gezien: oa.persoonlijke ontwikkeling.

WIl me gewoon verreiken en een doel stellen voor mezelf...

@gaby: dat van debsje was een grapje van gisteravond, weet niet meer wie der nou op roze heeft gezet. Ze had ieder geval nog niet getest!

20. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen dames,

Vond het gezellig gisteravond, maar was natuurlijk weer te laat voor me ;) ...

Zometeen ga ik weer werken, hoop dat het weer een beetje goed blijft, de meiden hebben strax een voetbalcompetitie!

Ik heb al weer allerlei kwaaltjes, maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houdt :( :confused: :x , ik moet ook nog 9 dagen wachten tot m'n NOD... Dus probeer er maar niet teveel aandacht aan te besteden, maar die jeuk aan m'n (.)(.) (vooral de linkse dus ;) )

Spreek jullie miss vanavond nog! Fijne dag!
    Liefs

Share This Page