balen caro1978, niet alleen om je ongi, maar ook omdat je achter dat gekke wagentje moet gaan lopen... smallville en moontje, jullie maken het spannend zeg, al paar daagjes over tijd. Ik duim voor een posi test! mamacelesje: gefeli! heb het verhaal over de komkommer gemist geloof ik hier gaat de tijd best snel, zeker als je niet zoveel op het forum bent. ondertussen druk met klussen in de tuin (het soort waarbij de buren mee mogen kijken...), bijna klaar. Maarja, moet ook vanaf morgen weer aan het werk, dus mag ook wel klaar zijn... Kom op meiden, meer roze!
Natuurlijk niet die oudste slaapt nog hahaha. @Caro.. jammer meis, maar zal je wel snel in september tegenkomen.. maar eh.. je mag wel blijven kleppen hier hoor.
net even uitgebreidt gekeken op loi en nti... zit niet een opleiding bij dat ik denk: WOOOWWWW... Conclusie; ik moet het maar even uitstellen tot ik een idee heb wat echt wil..
Maar bij de Loi kan je er dan toch langer overdoen, zijn er inderdaad heel veel, maar moet er wel eentje zijn die je aanspreekt Debsje weer met de grapjes, echt een grappenmaker @ Limmeke, ha ha, en jij maar zitten wachten inbed? Komkommer? heb ook wat gemist denk ik.......
sorry daar heb ik echt geen zin in ! me dag is al gigantisch verpest ben zo chaggie als de pest *sorry*
mjah... ben maar opgestaan. Buren zijn ook terug.. jammer genoeg.. die hebben de onhebbelijke manier om te communiceren als de 1 buiten staat en de andere binnen.. Opgeschoten meid van 13 die zich gedraagt als 18 en heeft allemaal vriendjes van 16 en ouder, die dan met hun scooters en autos staan te gassen voor de deur.. Verder nog steeds zo misselijk als een ... heb veel vocht in mijn vingers..en buikpijn.. word er niet goed van. zijn mijn ongi klachten, maar normaal als ik ze krijg, ben ik binnen een uur ongi.. nu al dagen en nog nix. weer een test geprobeerd, en weer zo nega als de pest.
@smallville: zag opleiding visagie..lijkt me erg leuk maar kan der niks mee gezien het werk wat ik nu doe managementassistente...haha En zie een 3-jarige loi hbo opleiding toch niet echt zitten...
ik heb giga ruzie met me moeder maar al jaren loop het een beetje te woeden , maar elke keer respect gehouden omdat het me moeder is! maar ik ben er nu helemaal klaar mee en met me zusje ook ik wil ze verlopig niet meer zien !
Dat is heftig meis, maar herkenbaar. Reageer je maar eens lekker op ons af dan.. *duwt Debsje naar voren als boksbal*
heel heftig hahahhaa debsje aaaaahhhh nee ik zou zo niet met jullie om kunnen gaan ik ga zo wel lekker me aggressie kwijt raken op onze boks bal
@gaby: dat is altijd naar ja... misschien dat tijdje radiostilte helpt... Enneuh limmeke...beetje debsje naar voren duwen als boxbal hè! ohooo ! Gebruik die achterlijke roze duwwagen uit september maar, die mag uit elkaar gerost worden...stom ding...
weet ik allemaal wel maar de laaste druppel is net gevallen en ze bekijken het maar ! ik woon ook ver bij hun vandaan en idd ik bel of iets ze verlopig echt niet meer !