@limmeke en natjes, ik ben zeker met je eens dat het geen ramp is als mensen weten (denken) dat je bezig bent. Je hoef het toch niet te vertellen als het raak is, totdat het zo ver is dat je het MOET. Ik denk wel dat ik mijn collega's (een paar) kan vertrouwen dat ze niets zeggen, maar ik dur het nog niet.. misschien na een tijdje bezig zijn zou ik het wel kunnen zeggen, maar dan als het in een gesprek opkomt of zo niemand gaat in dat stomme poppenwagen zitten! dont you dare! ok. ik ga niet meer bijlezen.. is te veel!
Goodmorning girls.. Hey Jessy, welkom hier! Moet niet de bedoeling geweest zijn maar ach, dit topic is beroemd op zijn gezelligheid hoor Ik zie dat we weer aardig gelijk op gaan. Hopelijk heb je hier meer geluk Claire, ben je nou zwanger of niet?
weet iemand of je van clomid een positieve ovulatie test krijg ? want ik had er nog 1 liggen en die sloeg positief uit
Ja hoor met mij goed limmeke ongi is weer bijna voorbij dus op naar de volgende ronde Gaby, ik ben er ook niet mee bekend sorry.. Het is wel vaag dat je ovulatietest nu positief is als je eisprong pas over 9 dagen is, dat kan eigenlijk niet dus dan zou je denken dat het wel aan die clomid moet liggen!
Goeiemorgen. Ik heb vandaag helaas me duivels gehad. Het goede nieuws is dat ik wel nog mee kan doen met augustus. Wil iemand dat voor me aanpassen voor 30 augustus in de bus. Ik kan dat niet stom he.
@gaby.. lees op andere fora dat clomid geen invloed heeft op ovulatietesten.. maar als die nu positief is.. maar niet even dik is als controlestreep.. dan kan het nog aantal dagen duren voor je even dik test toch?
ja ik vind het ook vaag omdat ik nog lang geen eisprong krijg ! maar ik dacht ik plas er nog over 1 heen omdat ik steeds kotsmisselijk ben als ik niks heb gegeten en hoofdpijn heb over me borsten maar niet te spreken want daar heb ik zulke pijnlijke steken in wat niet normaal is maar ik heb geen zwangerschaps test meer liggen ! en ik heb het al op gezocht via zoeken of clomid een ovulatie test positief laat aanslaan maar ken het nergens vinden !
heb wel gelezen dat mensen meerdere eisprongen hadden met clomid.. maar vind het wel heel snel.. je hebt net 2 of 3 pillen gehad toch?
Gaby: apart zeg...heb je er een foto van? Ik weet ook niet of het van de Clomid kan komen, en de andere klachtjes die je hebt, apart hoor. Zou dat allemaal van Clomid kunnen komen?