NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ey, Daan!Welkom hier!
    Balen, maar is idd fijn dat je op tijd bent!*knuff*

*klopt op een bankje, kom hier maar zitten, hoor* :D Koekje erbij? ;)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je bent ook zo'n schat he. Ik kom even met een kruikje en dekentje bij je zitten hoor. Koekje is lekker.

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owja, das idd lekker tegen de krampjes een kruikje en dekentje.
    *zet een schaal neer met stroopwafels en bastogne koeken* :D
    Zal ook weer even een heerlijke pot thee zetten, citroen.

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik ben al lang niet meer ongi, maar dat lijkt me ook leuk... Pas op ik kom er ook bij zitten...

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    pas op de schaal met koekjes! ;)

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja ik heb ze gezien... Oh ik heb nog heerlijke brownies... Ik leg ze er ff bij...

:)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    stelletje snoepkousen :)

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja je moet toch wat he als je zit te wachten... Ik kan er ook voor kiezen om hard te werken, maar dat doe ik wel een andere keer... Oke ik ben wel hard aan het werk, maar dat maakt niet uit ;)

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Loelie, gecondoleerd met het verlies van je dochtertje.

Gaby, ik hoop dat het zaad toch nog goed blijkt te zijn en ook jij snel zwanger word.

Ik verlies hier altijd vanalles, nu ook weer een hele sliert wit slijm. Is dat normaal? Wat is dat? Hoort dat erbij?
    Sjeetje wat een muts ben ik ook, ik heb een kind gebaard maar zwanger raken vind ik enger. :oops:

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat kan hoor slijm verliezen... Whahaha je komt weer in de groene zone... VRUCHTBAAR... whahaha

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Heel veel sterkte meid! Wat is het verschrikkelijk moeilijk he, mama zonder baby...
    Heb je enig idee hoe je aan het streptokokken B virus bent gekomen?

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ xgabyx: sterkte meid, dikke knuffel en ook voor je vriend, vind het ook wel heel sneu dat hij nu zo van slag is hoor! En dan ook nog moeten werken, bah...

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh is dat het teken dat je dan vruchtbaar bent? Sjeetje ik lijk echt dom ik heb al een kind thuis zitten, maar het is allemaal zo nieuw. Vorige keer hebben we er 3 rondes over gedaan en was ik er totaal niet zo mee bezig..

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Wees blij... voor mijn gevoel weet ik er nu te veel van af... Nou ik ga me actief gedrage, want over een uur komen tieners...

Ik heb net heerlijk gelachen om Jeff Dunham. ongelovelijk hij is echt goed...

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Voor ik zwanger raakte van Vangelis was ik ook wel erg bezig met zwanger raken, maar veel ben ik vergeten :oops: en ovulatietesten en tempen wilde ik toen niet aan beginnen :rolleyes:

16. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @gaby; owww meis wat vervelend! ik hoop zo erg voor je dat je snel weet waar je aan toe bent, en dat alles goed is!
    een hele dikke knuffel! jammer dat ik je de 26e nie kan zien, anders had ik m live gegeven! :(

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Je hebt dus een samenlevingstest gehad? De samenlevingstest is nogal omstreden hoor! Er zijn veel zh die het niet eens meer doen.
    Ze nemen een beetje weg aan het begin van je bmm en kijken of daar nog zaadjes in zijn achtergebleven. MAAR de zaadjes die al boven zijn (waar ze ook moeten wezen ;) ) zijn het belangrijkste! En daar kunnen ze dus niet bij in het zh. Dus als er niks gevonden is, wil niet per definitie zeggen dat er ook niks naar boven kan zijn gezwommen! Ik zou me dus nog niet al te druk maken! Wacht eerst maar eens de uitslag van het spermaonderzoek af! Ook kan het nog zijn dat jouw slijm vijandig is voor de zaadjes en ze zodoende doodt. Maar daarvoor bestaat dus iui. Nog niet opgeven dus na 1 slechte samenlevingstest!
    Alles kan nog hoor!
    Succes!

Trouwens: waarom heb je duphaston gekregen? Da's om een ongi op te wekken. Heb je dan geen eisprong gehad? Maar als je geen aanstormend ei hebt gehad wordt een samenlevingstest ook een stuk moeilijker! Dan is er geen vruchtbaar slijm om de zaadjes te helpen zwemmen!

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    echt iedereen bedankt dat jullie zo mee leven !
    ik had het ook als vraag gesteld in de vruchtbaarheidstechnieken of zo ...
    en kreeg daar ook al reactie's dat die test helemaal niks zegt!
    en dat heel veel ziekenhuizen het niet eens meer doen !
    het was gewoon ff een klap voor me , op zo'n antw van de gyn had ik eigenlijk niet verwacht !
    we gaan ook gewoon vrolijk verder :D
    alleen zo ff met me vriend praten want die is er best kapot van :(

@ tezzz
    de gyn heeft mij dat hormoon gegeven , hij zei : om je cyclus wat korter te maken geef ik je dit ....
    weet voor de rest ook niet waarom ik dat nu krijg want me laaste cyclus was al een stuk korter en heb met ovulatie testen me ei gespot!

@claire24 miss zie ik je wel in het echgie :D
    jij moet toch om 3 uur daar zijn ?
    ikke 5 uur en denk dat zóiets wel gruwlijk ga uit lopen!
    haha ik plaats vanaaf wel ff een foto van mij en me vriend weet je wie ik ben ;)

19. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    @Gaby: vervelend meid, die onzekerheid. wacht idd het onderzoek naar het zaad eens af en dan zie je wel weer verder. Succes iig.

Hier al voor de 3e dag een mega positieve ovutest. Ook krampjes gehad en veel vruchtbaar slijm. De laatste twee zijn al een dag over. Alleen nog een posi ovutest... Mij temp was ook hoger vanmorgen. 37,0 ipv 36,5...

Zou ik mijn ei nu al hebben gehad of kan deze nog komen? Gezien de positieve ovutest? Officieel heb ik vrijdag mijn ei als ik de vorige twee cyclussen aanhoudt...

Als je trouwens een dag niet bent geweest dan ben je zo een aantal pagina's verder.. :( Kan het haast niet bijhouden dus sorry als ik iets heb gemist...

Alle nieuwe mensen welkom! En de rest ook heel veel succes!

Liefs, Manon

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Het gaat hier echt snel zeg!

Elke: 1 op de 5 vrouwen draagt het streptokokken virus bij zich.
    Je hebt het of je hebt het niet. Ik was er wel van geschrokken, want dat is toch een groot aantal.

Deel Deze Pagina