NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

mijn vriendin heeft ook extensions laten zetten vande week....zag er niet uit :confused: (maar niet gezegt tegen der...heb gelijk der haar in model geknipt zodat ze niet meer voor lul liep)

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha dat is waar ;)

maar alleen de gedachte al dat ik zo nog weg moet :(

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nee sommige kunnen het echt niet zetten en verwerken met het eigen haar :(
    kan je ook knippen debsje ?

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat is dit toch irritant zeg... het gevoel hebben niet zwanger te zijn en toch maar blijven hopen dat je kan testen

5. debsje1977

jep dat kan ik...nee het was echt vreselijk ....weet niet of je het rotterdamse matje kent? dus kort bovenop en lang van achter...nou zo zag het er bij haar ook ongeveer uit :confused:

het is alleen bevestigd vanaf de achterkant en niet vanaf ongeveer het midden bovenop...heb zelf ook 1 x extensions gehad...je zag niet eens dat ik die dingen in had...zo hoort het ook vind ik..vond dit echt zonde van der geld ...en ze moest het nog verven ook wat kleur klopte niet mer der eigen haar dus nu heeft ze alles bruin geverft..

6. natjes

natjes Niet meer actief

zooooo lekker fris gedoucht, haartjes gefohned en nageltjes gelakt...

Kwam net tijdens opruimen een lijstje tegen van mijn omtrekken vorig jaar augustus. Even voor de duidelijkheid, toen woog ik 72, nu 76. Maar qua omvang is mijn buik zelfs 1 cm minder en kont is hetzelfde gebleven. Hoe kan het in hemelsnaam dat er toch 4 kilo verschil in zit? Snap het echt niet, of ik moet die weegschaal uit het raam pleuren...

7. natjes

natjes Niet meer actief

nog even voor de duidelijkheid, is niet op andere plekken gaan zitten ;)

8. debsje1977

lijkt me een goed idee meis hihihihi

zo 1,2,3 hopla het raam uit slingeren ;)

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Dan zitten die kilo's ergens anders natjes.. Borsten misschien, ofzo? :D
    Óf je hebt meer spiermassa gekregen?

10. natjes

natjes Niet meer actief

of ik moet zo'n ouderswetse kopen en dan iets terug draaien zodat je standaard 5 kg minder weegt... hahaha :)

11. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    jeetje zeg :confused:

nee zo'n matje ziet er echt niet uit gewoon !
    ik heb het op school gehad en ik heb er nog een extra curses voor gevolgt ..
    maar ook een schande dat ze haar ,haar zelf ook nog eens moest verven :( daar word het haar niet beter van !
    echt heel erg zonde !
    ik heb zelf iets van 9 keer exstensions gehad en het heeft bij mij ook altijd goed gezeten !

12. debsje1977

de volgende keer stuur ik der wel naar jou toe hahahaha.

ze heeft ook best een moeilijke haarkleur das wel zo..ze is rozigblond...maar ged doe er dan een blonde extension is en dat is met een spoeling makkelijker 1 kleur tekrijgen met haar haar dan rode extensions er in te zetten LOL

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hahaha ;)

iemand die exstensions moet bestellen heeft een kleuren ring !
    maar als je preciese kleur er niet bij zit dan kan je er nog een kleur bij nemen zo dat je 2 kleuren er in doet !
    dat is vaak nog mooier ook ;)

14. debsje1977

KIJK! daar spreekt een profesional! ;)

ik doe het nooit meer in iedergeval...heb er toen heel mijn haar mee verziekt....heb het gelukkig ook nie meer nodig mijn haar is lang van zichzelf nu....het haar van mijn vriendin groeit niet dus heeft altijd kort haar...ze wil zo graag eens een mooie bos lang haar maar tot nu toe zijn alle extenions die ze gehad heeft een tegenvaller geweest...op 1 na dat zat ecth super bij der, maar daar heeft ze dan ook 800 euri voor neer moeten leggen....

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

hahahahahaha :D

ik doe het nu ook alleen nog maar om bij te verdienen :oops:

ik wou niet meer in een salon werken dat vond ik niks aan !

heb ook nog ff bij een modele buro gewerkt als styliste maar dat was ook niks want je maak zulke lange dagen !

dus dan s avonds als hobby ook ;)

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja het is ook echt abnormaal duur :(
    maar het mooiste resultaat is gewoon met human hair
    ik had zelf elke keer exstensions genomen omdat ik haar tot me kont wou hahaha

17. debsje1977

Das toch juist lekker als bijklussen...heb je lekker wat extra's elke maand ;)

Maare wat kost het haar als ze het bij jou laat doen? als je dat zou willen natuurlijk he!..dan kan ik het teegen der zeggen als ze terug is van vakantie

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    doe je ook watergolf en blauwspoeling gaby? :D

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Goedemorgen allemaal

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou ik ben nog opzoek naar een goede leefrancier van haar !
    waar ik eerst zat die is er niet meer :(
    en die nicht heeft zelf haar gekocht , ik hoef het er alleen in te zetten en te snijden!
    maar zodra ik een nieuwe heb gevonden tegen betaalbaar prijs kwa haar laat ik je het weten want dan kan ik daar de prijs op afstemmen ;)

Deel Deze Pagina