Maar Biccy: ik heb idd begrepen dat al die dingen mogelijk zijn idd..ik hoop het liever niet meer te krijgen mocht ik zw zijn...de vorige keer dat ik zw was en bruin verloor kreeg ik s'nachts een mk. dus ben heel bang als ik nu weer een keer zw mag zijn en krijg weer dat bruin dat ik in paniek vlieg omdat ik dan denk weer een mk te gaan krijgen( al weet ik dat tegen een mk toch niks te doen is die krijg je toch wel of niet...de natuur doet z''n werk he )
Dames, even op een serieuze noot.. Want mocht ik ongi worden/zijn dan gaan we er volgende maand natuurlijk weer helemaal voor.. Maarree....even een domme vraag misschien, maar de lengte van de cyclus tel je door de eerste dag van de laatste ongi te nemen tot nu? Maar wat reken je als eerste dag? Als je al licht bruin verlies hebt, of als je echt hoppa horror film ongi bent?
oh okee Nou dan moet mijn cyclus nog maar eens onder de loep nemen. Ik heb het ook zo gehad met dat gezeik, ik wil gewoon zoals in de film klussen en hoppa stel benen in de buik Al dat gezeur over tellen en ei sprong en ovu testen, ik ga in staking
benen in de buik? ziet beetje raar uit dan denk ik en lastig.. moet je steeds 2 paar schoenen kopen om aan die extra voeten te doen
hihi limmeke....... het niveau alweer zo laag... hihi Meiden ik wil zo graag mijn ei, dan kan ik tenminste aftellen naar 22 augustus! Wachten duurt zo lang!
weet je wat jij eens moet doen biccy? gewoon lekker van bil gaan als je er zin in hebt.. nix rekening houden met ovu en verplichte klusdagen.. ik hou er ook geen rekening mee.. ik vrij wanneer ik zin heb.. wel makkelijk gezegd trouwens, ik heb altijd zin hahahaha
Ja hoor, als deze ongi doorzet gaan we naar ronde 6, half jaartje Dus ja, vergeleken bij anderen mag ik niet klagen en zit ik nog netjes in mijn jaar Maar ik baal nu gewoon effe
wel fijn dat je al ronde 6 hebt ik half jaar... Ik heb lange cyclus, zijn ook half jaar bezig maar pas in 3e ronde... Wat dat betreft heb je geluk dat je vaak een 'kans'hebt. En je weet wat ze zeggen hè! Gemiddeld duurd het een jaar voordat je zwanger wordt, dus we zitten samen al op de helft (edit: lees het even terug en krijg het niet echt goed geformuleerd, is geen aanval of wat dan ook naar jou toe )
goeiedag allen, gaat het hier nu nog steeds over komkommers hahahaha kom net uit m'n bedje, had waarschijnlijk veel slaap nodig... maar de kramp is nu weg, he die nare @limmeke balen van je nega test, maar je hebt nog effies het kan nog @biccy 'k weet hoe je je voelt meis dikke knuf ikzelf moet morgen bellen voor afspraak baarmoederfoto zie dr best wel tegenop iedereen een fijne dag vandaag en niet teveel vd komkommers snoepen he