Ach ik weet ook wel dat het allemaal meevalt, en ik zei al eerder dat ik (vooral van mijzelf) niet vind dat ik mag klagen, een half jaar is niet lang en zeker niet als het inderdaad ronde 6 is. Maar soms, als je dan toch ongi word, is het gewoon balen en ik denk dat iedereen hier wel weet (vooral de meiden die al langer bezig zijn) dat het geen ruk uitmaakt wat andere qua positieve dingen zeggen, nu op dit moment is het gewoon balen. Maar da's zo wel weer over hoor, we gaan gewoon door naar de volgende ronde en dan zien we wel weer verder
Vanochtend getest met ClearBlue, ik weet niet of het te vroeg is of ik straks echt ongie ga worden.. Iemand ervaringen met ClearBlue?
Ja negatief, 1e na me ongesteldheid.. Maar ik heb al een week lang last van krampjes en andere dingen :s
dan moet je nog maar afwachten hoe je cyclus ga lopen! en die krampjes kan de aankondeging van je ongie zijn!
@ jedid; zie dat je op het forum bent kijk eens in mijn album, heb een aantal opties voor logo's mmm, welke vind jij het mooist?
Heb me boterham weer op met tegenzin. Honger en geen honger tegelijk jakkes... Dat hoop ik. Ik vond deze grafiek http://www.mirates.nl/sites/mirates.nl/ ... 3_1172.jpg dan denk ik dat je het bij 7 dagen overtijd wel moet kunnen zien? Ja ik weet het. Alleen had ik wel roze bloed op wc papier gevonden gisteren, en later niet meer. We hebben zelf roze streepjes op ons wc papier dus ik weet niet of ik dat al langer heb
@precious; bedanktvoor je reactie! Heb zelf beetje de twijfels welke ik mooist vind... Denk degene met die 3 roze m-en naast elkaar... Ooohh heb me toch een hoofdpijn! gaat goed hier zeg...denk dat ik even met depoezels op bed ga liggen.... bye bye!