hoi dames, Heb niet alles terug gelezen heb ik nog nieuwe zwangeren gemist? Ben vanmorgen met de nichtjes naar de dierentuin geweest eruhg leuk en lekker rustig i.v.m. het weer. Nu lekker luiren op de bank.
Pff ben net terug van vakantie en ik geloof dat jullie in 2 weken tijd zo'n beetje 500 pagina's erbij hebben gekletst
@ natjes, die is idd ook leuk @ fio, Volgens mij 1 zwangere erbij, maar ik weet niet meer wie. Jammergenoeg niet ikke nega getest
dag lieve NODderella's! limmeke, een vaag vaag semi streepje is toch een streepje! zo! en nu naar mijn favo stad scheuren.. girlie diner met favo vriendinnen ik proost vast op iedereen hier! smak klingel
Ik was er al om 9.00 met een kind van vier en een kind van 1,5 dus dan is het ook wel weer genoeg. Jammer precious ik denk dat ik ook weer ongi ga worden had vanmorgen het eerste krampje al weer. Ik heb testen thuis liggen, die extra sensitief testen van het internet. Maar ik ga me echt nog bedwingen. Als ik woensdag nog niet ongi ben, dan ga ik pas testen. Stoer he om dat zo te zeggen, nu nog doen hihi
whahahaha ik ben ook echt niet veilig meer op het forum he... erm ik vind 2 erg mooi, maar 3 ook wel... Ik denk dat je idd een poll moet houden
Ik heb gewoon van CareBlue en ik ben precies 1,5 dag overtijd. Wordt 's nachts ongesteld. Maar ik voel me helemaal niet ongie of iets aankomen. Het voelt heel anders dat is nou zo raar. Heb jij van Matcare? 2 voor 10 euro? Ik vond ze net op internet, ik dacht anders moet ik die maar bestellen? Of ik moet nog een week afwachten en dan weer opnieuw een testje doen? Ik hoop dat je woensdag niet ongie wordt Het is toch wat.
Nou Natjes had me al verraden. Ja ik ben weer online... Meiden ik heb een vraagje. Ik had gisteren last van dingen die leken op een ei ... maar nu had ik vanmorgen spotting en dat is pas net afgelopen. Hoe lang kan je spotten bij een ei? als dit niet normaal is - waar ik bang voor ben - dan heb ik geen ei gehad en word ik ongi... Nou ik ga lekker wel smokkelen als het doorzet doe ik net alsof ik een cyclus van 28 heb...
JedidJah, echt waar? Na hoeveel dagen denk je dat ik dan het beste zou kunnen testen? Of zal ik van matcare bestellen..?
dag dames hoe ist hier? ik zag iets over limmeke en een vage streep ofzo dat zou super voor haar zijn. ikmag op rood . ben vamiddag ongi geworden. gelukkig bijna want ik voelde het gister al aankomen. dan ben ik d'r tenminste weer vanaf. ik mag in de bus zitten want ik zit op de valreep van 31 aug straks 8) groetjes aan iedereen van yinte
vroeger stondzen ze al zweer twijfelachtig bestemd. inmiddels zijn we 13 jaar verder en is voor mij ook alles weer net zo nieuwe als voor jullie yinte
@ MyPrecious: Ik zou pas over een dag of drie testen @ Yinte: vervelend meid, maar welkom in augustus LOL
@ JedidJah, dan moet ik nog even volhouden dus! En anders stuur je de maar op me af dan kan ik op naar de volgende ronde haha
dank je jedidjah istie nou goed : : : : : doe het helemaaluit me hoofd 8) god wat voel ik me ellendig. valt niet mee om weer zelf ongesteld te zijn als je al jaren een comfortabel spiraal gewend geweest bent. yinte