Hey meiden, Ik kom me meleden bij Augustus! Mijn lijstje 16 Juli 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 1 Augustus 2008 Een beetje vruchtbaar 2 Augustus 2008 Vruchtbaar 3 Augustus 2008 Erg vruchtbaar 4 Augustus 2008 Eisprong 9 Augustus 2008 Innesteldag 18 Augustus 2008 Vanaf hier kun je testen 27 April 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum X
@xgabyx: wat een rotdag voor jou en je vriend (dikke knuffel) zo'n onderzoek zegt eigenlijk bijna niets maar het is wel balen dat er niets te zien was, het is ook maar een klein beetje wat er weggehaald wordt en ik zag er ook maar 1tje zwemmen, de goeie moeten dan inderdaad al onderweg zijn. Maar ik kan me voorstellen dat jullie van de kaart zijn, dat hadden wij na het sperma onderzoek (de uitslag dan ) maar geef de hoop niet op hoor, misschien is die uitslag bij jullie wel heel positief . Het blijft ook een momentopname, er hoeft er maar 1 bij te zijn die meteen de goede weg aflegt kuzz caro
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Mup 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi 13 : 14 : Ellen1982 & Elke1976 15 : Missym 16 : Daan78 17 : Kanjer 18 :Tomnaat 19 : 20 : Roosje75 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : 72 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Mup en Tomnaat: jullie staan op de lijst. Welkom!
Tjonge meiden, het wordt al lekker druk in de bus... Zullen we tijdens het rijden (lees; wachten) een liedje zingen? Zal ik lekkere chocolaatjes mee nemen?
die eerste zegt mij niks en de tweede kan ik alleen het eerste zinnetje schiet op hé kga effe denken :-k
@ xgabyx: Zeker een rotdag voor jou. Dit is niet wat je wit horen natuurlijk! Hopelijk zijn de volgende testen/uitslagen veel positiever en ben je snel zwanger!
Kan er iemand anders een lekker drankje meenemen? Ik heb wel trek in een roseetje. O nee, beter van niet, dan maar druivensap?
ff banner check. Ik ga deze ronde met ovulatietest aan de slag. Heb vandaag predictor ovu test gekocht. Ga vrijdag beginnen met testen. Hou jullie op de hoogte.
Heb ook net vandaag ovu testen binnen gekregen (sensitest). Nooit eerder gedaan, ben benieuwd. Maar moeten nog een paar ( ) dagen wachten...
het was de eerste uren een klap in je gezicht , maar denk nu wel gewoon van we wachten op het onderzoek van het zaad want die test zegt helemaal niks .. @ claire24 me foto sta er op ahhaha miss spot ik jou of jij mij
Ik moest meteen denken op welke melodie ik heb leren puffen tijdens de eerste zwangerschap. Zullen we maar beginnen met 'Altijd is kortjakje ziek'? Hebben we een goed begin gemaakt voor als we zwanger mogen worden en op pufcursus gaan waar ik niet naartoe ga.... Groetjes, Giegel
Hahaha, Lijkt me een goede om mee te beginnen. Weten we in ieder geval (weer) hoe het puffen gaat... en we gaan dan zeker niet naar zwangschapsgym
Nou dames ik kom ook maar weer even buurten, gaat erg hard hier, kan het amper bij houden zoveel als jullie schrijven..haha, wel gezellig hoor! en meiden ik zing ook mee!..hihi [/code]