dames.. ik ben er weer... ff over mijn test.. die was negatief! als ik kunstgrepen moet uithalen om een streepje te zien, dan is die niet positief. heb net grote bak cranberrypillen gehaald.. eens kijken of het helpt tegen de blaasontstekingen. had gisteren de sap al geprobeerd, maar die vond ik erg ranzig. @debs: ik verkort mijn cyclus ook hoor.. maakt niet uit wanneer mijn regels komen. 31 aug is mijn NOD. @precious: clearblue heeft veel hormonen nodig voor een posi test.. dus gewoon over paar dagen nog een keer gebruiken @alle nieuwen: welkom update hoe het hier gaat: misselijk misselijk en buikkrampen.. en heb het bloedheet! Overgang.. here I come hahahaha
Dat heb ik ook gehad. Ik kreeg eerst microgon 30 bij de apotheek. Kwam ik daar eens weer zei ze: dit is hetzelfde alleen heeft het een andere naam. Het is dus gewoon dezelfde pil zegt de apotheek.
oooooowwww nog steeds spannend meis ik had dat ook een hele kleine bruine stip haha zat echt te kijken wat is dat nou, maar was oud bloed haha en ik ben er nu achter dat je innesteling 14 weken dan duren en ook daarbij kan bloeden
Hé goed idee, de volgende cyclus korter maken Tis veel te gezellig hier. Hoe lang is de bus inmiddels niet? Echt zo'n Australisch trein-monster! Trouwens, laten we er toch maar liever vanuit gaan dat we gewoon binnenkort op roze kunnen, toch?
Ja kan me voorstellen dat dat ook erg moet zijn, dat gewacht. Nu ik zo bewust met mijn cyclus bezig ben, vond ik sowieso dat de dagen voorbij kropen. Mijn ongi leek wel weken te duren terwijl het sneller weg was dan toen ik aan de pil was. Hihi, ik dacht ach dat is allemaal nieuwigheid maar nu ik hier een beetje lees op het forum weet ik niet of dat wel nieuwigheid is. Misschien blijft het wel.
14 weken of dagen? dan is er nog hoop...... Heb volgen smij toch echt in de goede tijd geklust. Zeg maar ie dien tijd dat je zo horney bent, dat je lichaam dus zlef aangeeft dat het vruchtbaar is. Want als ei later is geweest heb ik hem gemist...
Dat klinkt inderdaad wat lang. Maar dat je erbij kan bloeden klopt. Bij mijn eerste duurde het heel lang voordat ik durfde geloven dat ik zwanger was. Ik heb bloedingen gehad t/m de 8e week (6e week na ei)
@ Smallville, ik zie het ja. Welke test heb jij gebruikt? @ limmeke, niks overgang! Hou op . Maar welke test heb jij gebruikt dan? Ik wist niet dat ClearBlue veel hormonen nodig had anders had ik 2 van Mat Care besteld.
volgens mij klopt het aantal buspassagiers niet. We gingen van 161 naar 160 en ik heb geteld maar kom aan 164, wie wil even natellen?
@precious.. heb getest met matcare.. maar vind die niet zo gevoelig.. heb nu als voorraad wat kruidvattesten liggen, 2 voor 5.. die hebben het tot nog toe bij mij goed gedaan