Neu meis.. is zon vage streep die alleen te zien is met bepaalde lichtinval.. dat die gewoon negatief is hoor
zag de verschillende kleurtjes maansteen al, (dochtertje zet nu de kattenetensbakjes in de oven..... haalde er van de week al wat pennen, puzzeld en wat knuffels uit )
Dat kan toch niet al binnen 24 uur nadat ik hem ben gaan dragen? dat verkleuren duurt toch zekers wel een weekie of wat zekers Sorry: zal eerst us ff hallo zeggen Hai Gieg
Ik heb de prikpil gebruikt de afgelopen 5 jaar. Die staat er sowieso bekend om het lange ontpillen. Maar ook met de gewone pil moet je vaak ontpillen, dit verschilt echter per persoon.
Hoi Debs Hoe snel het kan verkleuren weet ik niet, maar zo zien meiden ook soms opeens van de ene op de andere dag een breuk in een maansteen, dus het zou me niet verbazen. Groetjes, Gieg
@smallville: kan wel een foto maken, maar die gaat reflecteren op al dat wit van de teststrip ahahahaha
daar en tegen had ik vorige keer dat ik zwanger wou worden ook een maansteen, die hielp wel met regelmatig worden maar ging bijv. niet stuk toen ik zw was.
Ik ga jullie verlaten, mannetje heeft honger (ookal waren we laat vanmiddag) zal even met het eten aan de slag! Hopelijk als ik trug kom meer zwangere lady's Liefs, fijne avond allemaal.
ja hij is verkleur....maar ik vind het veels te snel om binnen 24 uur al verkleurd te zijn. dus weet niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk. heb ookal op de maansteen topic gereageerd dus maar ff afwachten wat ze daar zeggen..geloof dat blusvrouw er wel veel van weet enzo