Erhm zeg dat nou niet... Ik wilde net gaan geloven dat ik na ronde 7 ga om de telleurstelling te bewaren. Waar was mijn ei dan... hmmzz... ooh heb je gezien dat ik wat had verandert in mmm... Ik had het net natjes over en dat roze is leuk, maar mag wel iets minder. Zij gaat ook helpen. Brainstorm je ook ff mee?
zat te denken, eest dus op groen en later op blauw (cyclus van slag) als er veel verschil zit in cyclus dan... Zal mezelf nu alvast op groen zetten
Oke ik heb niks gezegd maar hoop en denk dat ik toch gelijk heb Ik zag inderdaad al de grotere icoontjes voor inloggen enzo Ik ga met jullie mee brainstormen en kijk straks even als de meiden op bed liggen. Groetjes, Giegel
@ giegel: ik zeg het niet vaak maar OMG je hebt gelijk... gisteren was volgens calculatordag de innesteling... Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dit de laatste ronde is. Ik heb nu eigenlijk wel de hele tijd het gevoel dat iemand in mijn blaas loopt te knijpen... Nou ik hou het er gewoon op dat dat ongi pijntjes zijn... ahum 9 dagen voor tijd.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik hoop dat je gelijk hebt
Ja, dat vraag ik me nu ook af! Het lijkt wel of dit een hele slechte maand gaat worden, in plaats van al het roze dat we in gedachte hadden! Ik had zoveel roze verwacht vandaag! Ik kon het niet laten en heb weer getest vandaag (voor de derder keer...), maar weer negatief...Hoe is het mogelijk...Ik word er een beetje hopeloos van.. Maar goed, ik ben niet de enige geloof ik...Hang in there girls!
erhm we gaan voor een nieuw record... veel pagina... weinig roze dat was niet de record poging die ik gedachten had... MMM girls ik verwacht veel van jullie...
@Moon, jeetje, ookal negatief, schiet niet op met ons zo. hopleijk weten we snel meer. is niet leuk zo
Nee, schiet echt niet op zo nee, ik heb vandaag wel 10 x ingelogd, omdat ik er zeker van was dat er veel nieuwe zwangeren zouden zijn, waarvan jij er ook een van moest zijn! Maar we houden moed! Het kan nog altijd...wie weet is ons ei wat later bevrucht dan we dachten....
mjah.. maar vind wel dat rood er nu al veel is.. en ook bij veel mensen al vroeg.. bedoel, tis pas de 3e.. en mensen hebben al rood die op 8e stond. zo te voelen zal het bij mij niet lang meer duren voor de poort opengaat.. 1 voordeel, kan zonder te sjoemelen in aug blijven
He Limmeke, ik had voor jou ook al roze in gedachte! Niet rood worden hoor! En ik zag ook al dat er al te veel rood op de helft van deze maand staat! Misschien kan iemand die wel zwanger is, hier wat hcg komen strooien?
misschien wel, maar we hebben maar 2 x geklust in de tijd dat ik dacht dat ik vruchtbaar was..... En verder nog niet (we zijn aan het verhuizen enklussenin het algemeen al niet zo veel) Weet iemand de langst bekende levensduur van sperma? (sommige zeggen 2 dagen andere weer 5 etc....)
Nou dan word ik waarschijnlijk over 10 dagen ongi. Had de 30e een superslijmdag, als dat mijn ei was geweest heb ik er niet omheen geklust. (was geen sexdrive zoals ie rond de 18e wel was) 30 juli + 14 is 13 aug ongi......
tnxx shenoby *vangt alle ronddwarrelende HCG en vult de HCG kliko weer beetje* dus je denkt dat je ei pas net is geweest dan?