Ja maar... we moeten ook zo hard zingen om boven het geronk van de bus uit te komen! * Duikt weg voor vliegende borrelnoten*
Passagierslijst NOD augustus www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Mup 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi 13 : 14 : Ellen1982 & Elke1976 15 : Missym & Lonnie26 16 : Daan78 17 : Kanjer 18 :Tomnaat 19 : 20 : Roosje75 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : 73 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Mup en Tomnaat: jullie staan op de lijst. Welkom!
Ja ik heb me ook bij de lijst van augustus geplaatst. Ik neem wel een doos rosé mee voor degene die nog net kunnen drinken en voor de anderen aanmaaklimonade! En bergen chocolade want daar heb ik en ik denk wel meerdere meiden enorm veel behoefte aan Hi hi!
Ik ga het iets anders doen en neem vanavond een bacootje. Nog meer liefhebbers die dit nu mogen om de duivels te verjagen? Wat zal ik lekker slapen vannacht
Ohhhwww lekker chocolaatjes smikkel smikkel. Hier alles okidoki...erg druk nu met nieuwe baan waar ik deze week begonnen ben. Dus heel moe als ik thuis kom..zal volgende week wel beter gaan dus dan klets ik wel weer volop mee. voor nu moeten jullie me maar ff excuseren hoor meiden! nog steeds van de sigareten af kunnen blijven..al heb ik er na het eten wel veel moeite mee hoor Tot snelles weer!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi 13 : 14 : Ellen1982 & Elke1976 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat 16 : Daan78 17 : Kanjer 18 : Mup 19 : 20 : Roosje75 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : 73 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hallo allemaal, Ik heb geen oneindige lange cyclus, maar een cyclus van 36/37 dagen...ikke helemaal gelukkig! heb sinds gistermiddag zere tepels, bij mij het teken dat mijn ei is geweest... Betekend ook dat ik terug mag naar juli ipv augustus, zou iemand mij van de lijst af willen halen, ik sta op 10 aguustus...Veel succes allemaal..
Goeiemorgen allemaal. Zo aan het werk bleeeeeeh, voel me ziekjes, beetje kwakkelig, heb zelf een puinhoophuis en dat is niet echt motiverend om ergens anders de boel wel op orde te maken. wens iedereen een fijne dag toe..
Oee echt spannend trouwen, willen wij ook nog een x doen als het gezin compleet is! Hebben jullie al nagedacht over hoeveel kindjes jullie willen? Wij willen er graag 4!
heb je ze er wel weer uit gekregen hahaha ouwe kaas brokkelt toch zo @debsje wat ontzettend goed van je dat je gestopt bent, nu ik nog @verhip wat goed zeg dat je cyclus nu korter is, kun je ook sneller positief testen, wel even laten weten dan natuurlijk succes in juli ik moet zo naar de opticien voor een ogentest, had vorige week al laten doen maar dan 's middags, had bij 1 oog min 2! ik kom er zowieso niet onderuit ......ik moet aan de bril
Ja dat is waar je hebt echt heel veel keus in brillen. Had vroeger een leesbril stond toch best intelligent hahaha
Sorry... weet niet wat ik had. Zie dat ik jullie idd verkeerd heb neergezet! Ben ook nog zo in gedachten van mijn ovulatie... Gisteren al voor de 3e dag een mega positieve ovutest. Ook krampjes gehad en veel vruchtbaar slijm. De laatste twee zijn al een dag over. Alleen nog een posi ovutest... Mij temp was ook hoger gisterenmorgen. 37,0 ipv 36,5... en vanmorgen 37,2 Zou ik mijn ei nu al hebben gehad of kan deze nog komen? Gezien de positieve ovutest? Officieel heb ik morgen mijn ei als ik de vorige twee cyclussen aanhoudt... Iemand een idee? Liefs, Manon