Ik zou zowiezo even doorverwijzing vragen om je na te laten kijken. De erge krampen kunnen wijzen op een cyste. En onthoudt, als zo;n onderzoek van de gyn jou gerusteld moet je er gewoon heen gaan. Laat je ieder geval niet afwimpelen door je ha! En pijn met vrijen kan ik me niet herinneren....
hebben jullie er al over nagedacht of je straks als je zwanger bent het geslacht wil weten? Hubbie wil het niet weten en denk zelf dat ik het ook wel leuk vind om het een verassing te laten.... Hoe denken jullie erover?
Heej meiden, Ben weer thuis. Vandaag was niet minder heftig als gisteren... Pfff, morgen ook nog weer een late dienst en dan 1 dagje vrij! Wordt er alleen hier gekletst vandaag?
van pendelen gesproken. Hebben jullie toen lang moeten wachten op een antwoord van de geheime pendelaar. Ik heb in de week een lief berichtje geplaatst of de geheime pendelaar alstublieft wil pendelen voor mij, maar ik heb nog niets gehoord. Misschien met vakantie? Of druk?
He Natjes, Bij onze eerste wisten wij het niet. Ik zou het een volgende keer best graag willen weten, maar van manlief hoeft het niet zo nodig. Ik weet denk ik pas op het moment van de 20 weken echo of ik het wel of niet ga doen... hihi. Eerst maar eens zover komen!
Wij wilden enkel het geslacht weten ald de gyn echt goed kon zien wat het werd. Bij de eerste was het verrassing tot bij de geboorte en bij mijn dochter wisten we het al eerder.
Oke het is rozig bruin en soms heel erg diep bruin Het zijn twee druppels in mijn mndverband en voor de rest alleen met vegen. Ik heb geen kramp of iets dergelijks. Ik heb wel het zuur...
waarom is het vrouwenlichaam zo moeilijk! ooh mijn msn jedidjavdgeer@gmail.com ben er nu niet echt... morgen wel weer
Hey Moontje, Heb ruim drie jaar geleden een cyste op een van m'n eierstokken weg laten halen. Het vrijen werd steeds pijnlijker in de buik en ik had op een gegeven moment het gevoel dat heel m'n onderstel (?) eruit zou vallen. Ben blij dat het ontdekt is. Op een dag verging ik gewoon van de pijn en ben op de EHBO beland. Wil je geen angst aanpraten, maar de cyste was bij mij zo zwaar geworden, dat m'n eierstok omgeknakt was. De kans op een (snelle) zwangerschap is voor ons nu dus ietsje kleiner. Gelukkig was alles tijdens de laatste controle goed. We mogen binnenkort helaas (of gelukkig misschien) weer naar de gyn, mocht het in september nog niet gelukt zijn om aan te tellen. Beter een keer teveel een echo, toch? Voor je eigen gemoedsrust . Succes in iedergeval. Groetjes, Maine