op moment zijn de pendelaars ook niet actief.. maar op forum is een lijst waarin de namen staan van diegene die nog pendelen.. die kan je met een PB benaderen met daarin je naam, geboortedatum enne.. kweeet niet .. was nog iets.
mag er hier reclame gemaakt worden voor dat soort dingen? op bepaalde forums mag je namelijk geen linken plaatsen..
Ik verwacht mijn ongi rond 15 aug.. Hoop het niet natuurlijk, maar goed, we moeten maar weer afwachten.
ze hebben dit zo gedaan plien, zodat niet overal van die verzoekjes opduiken.. drom kan je diegene die pendelt, zelf benaderen
Ik heb gehoord dat een pendelaar het geslacht kan achterhalen, maar kunnen ze ook zien als het er 1 of meer gaat worden? Dat lijkt mij wel fijn om te weten..
Hallo ik sta nog niet op de lijst,maar na mijn bbz, ben ik vandaag officieel ongi geworden dus zou het fijn vinden als iemand mij in het rood op 3 aug wil zetten dank je. xxx joyce
nou net nog ff wezen loeren... Nog een beetje bloei, maar idd bruin rood... beetje vaag gevoel in mijn buik, maar ik weet niet wat het is... Ik wordt gewoon ongi..
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 31 : Alexia R & Miracles & Yinte 163 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 16 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hoi allemaal, ik kom nog even hier kijken, heb al een tijdje gelezen, maar ik kom er niet doorheen dit keer. Had gehoopt dat meer roze terug te lezen. Heb zelf stiekum toch een testje gedaan. Ik weet het, wel wat vroeg , maar vorige keer gaf hij wel zwanger aan dus dacht ik... Helaas zonder resultaat. Verder heb ik niks gevoeld vandaag en dat vind ik juist erg verdacht. Wat betreft hetgeen is geschreven: test jezelf eens bij makemebabies.com met een komkommer. Dat worden vast hele "gezonde" bebietjus
beetje hetzelfde. als ik mijn spieren span of veel beweeg komt er wat uit (alleen met afvegen) en anders niet echt. soms is er een drupje of streepje op mijn mndverband. ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of ik ziek wordt. Noem het zss, maar ik weet het niet. Ik heb er geen vertrouwen in. Ik was vandaag een beetje dizzy (ja dizzy LOL), maar dat kan door slaap gebrek. Ik ben de laatste dagen misselijk en beetje last van mijn buik, maar niet als anders. ik weet het allemaal ff niet... Ik wou dat ik het wist. Ik wil niet meer wachten.