Hier Het lijkt toch wel op ongi of zwangerschapskwaaltjes :-$ Wat zou het toch mooi zijn als we een kijkgaatje in onze buik hadden, zodat we konden zien wat er allemaal gebeurt binnenin.
Het zou wel handig zijn als het kon weten.. De laatste maanden lijkt het steeds meer verwarrend te worden want de kwaaltjes lijken heel veel op elkaar. Als ik denk dat het een zwangerschapskwaaltje is dan blijkt het toch op een ik wordt ongi kwaal.
zo.. de 600 paginas zijn ook weer bijna bereikt.. hahaha.. heerlijk.. heb nu vakantie. kan gewoon tijd voor nemen terug te lezen enige nieuws hier.. enige nieuwe zwangere?
oh meid ja ik las het.. is nu gewoon even afwachten. heb je enige krampen of ander teken van ongi dan bruin?
nee niet echt dit heb ik weer hoor. het gaat geen een ronde normaal sinds mijn mk is alles door de war. misschien is het zich nu gewoon aan het herstellen en aan het verkorten... Nou ik ga afsluiten en lekker naar bedje toe... trusen allen
Ik heb de kleurtjes op mmm een beetje veranderd. De oude kleurindeling heb ik opgeslagen en kan ik zo terugzetten, maar ik vind het zelf op deze manier iets rustiger. Groetjes, Giegel
Bij de oudste wisten we niet wat het werd en bij de jongste wisten wij dat het een meisje was maar wisten alleen wij het en hebben we het verder voor iedereen stilgehouden. Ook nu zou ik het weer willen weten en misschien stil houden, maar ik denk dat me dat erg veel moeite gaat kosten als we zwanger mogen worden van een jongentje.
Hallo meiden, Weer terug van een heerlijke vakantie met man en kinders en wat ik al dacht gebeurde ook.....ik werd eindelijk, na bijna 3 maanden ongesteld....in mijn vakantie. Maar goed, ik was al blij dat het eindelijk kwam. Nu kunnen we tenminste weer verder. Er zijn teveel pagina's om bij te lezen, maar vanaf deze plaats; ZWANGEREN GEFELICITEERD! Mijn banner verander ik vandaag of morgen wel even, ik heb namelijk geen idee wat mijn cyclus gaat worden. Groetjes, Pippa
hupsahups, klingel huppelt de bus in! trug uit superstad utreg, lekker gegeten met vriendinnen. meestal als je vriendinnen weer ziet, zeggen ze iets van 'halloo!' de mijne vroegen: 'zo, ben je al zwanger?" heb ze uiteindelijk maar verteld dat we ermee bezig zijn; hilariteit alom wat lees ik allemaal? heel erg veel! @pippa, welcome back! @limmeke: jij bent echt grappig! @jedid: WEK ben je stiekum ongi aan het worden! maar waar is je ei dan? gemist? goede nieuws van ongi is dat cyclus kort(er) is? of zou het iets anders (beters! ) kunnen zijn? maak je niet gek in elk geval he! ik heb vanmiddag in een opwelling ovutests gekocht omdat ik het gevoel had dat lichaam ei nu al aankondigde. in de bijenkorf getest (wel op de plee hoor ) en jahoor KNAL posi! errrrrrr! nu mijn lief nog even aanranden dus (schat slaapt al uren) want anders ben ik klustechnisch niet zeker genoeg! @het septemberpoppenbarrelwagentje: als we dat wagentje nou optillen en IN een enorme luxe roze cruiseboot zetten ofzo? zodat mensen die er wel in moeten er ook in gááán ipv hun cyclus saboteren? morgen ga ik naar lieve goede vriendin die vannacht dochtertje heeft gekregen dat wordt ws het allerpiepste jongste beebje dat ik ooit heb vastgehouden! *krantenkop AD: vrouw steelt baby van een van haar beste vriendinnen en is op de vlucht geslagen in roze bus vol broedse kippen* hou je vast girls, we gaan een versnelling hoooooger! liefs klusklingel
hé lieve meiden, jullie hebben aardig wat geklets de afgelopen dagen. alles goed hier? ga niet alles terug lezen hor, tot en met donderdag nog erg druk vanaf dan ben ik er pas weer.moet eigelijk wel naar sept alle zwangeren gefeliciteers weekendje was onwijs gezellig helaas ben ik ong geworden wil iemand mij in rood zetten? op naar de volgende ronde. hopelijk tot snel succes allemaal! kus