hmppff nikky, jij gaat NIET op rood.. wij hebben besloten niemand meeeeeeer op rood te zetten. Dan heb je maar een hele lange cyclus, dat bomt ons nix.. maar jij krijgt GEEEEEEN rood. Was de trouwerij leuk?
Goeiemorgen ladies! Hier nog geen ongi te bekennen Zit nu op dag 35 van de cyclus, zie mijn onderschrift nog niet zo lang geweest. Temp nog mooi hoog! Vorige maand zakte hij al af op 11 dpo en werd ik de dag erna ongi. We hebben afgesproken om vandaag te testen! Manlief slaapt nog, dus ik wacht nog heel even! (moet giga nodig plassen hihi) Spannend........! Ik hoop het zo
vind het echt opvallen hoeveel er op rood gaan hoor! Hebben we dummies op de lijst staan ofzo? Zodat het voor ons hoopvoller lijkt?
spannend tessa! kan je hem niet ff wakker maken! moet zo weg om te werken maar ben wel errrugggg benieuwd!
Hoelaat wordt manlief wakker (gemaakt)? We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar willen zo graag meer roze zien in de bus
hier nog steeds geen duiveltjes te zien. Gisteravond echt mege pijn in mijn boven benen. Soms straalde het uit naar mijn tenen, dacht echt ik slik zo die hele doos met paracetamol (heb me kunnen bedwingen hoor) Leken een beetje op beenweeen.....
spannend Smallville, hahaha! Ik denk dat ik hem nu maar even wakker ga maken! Ik kan eigenlijk nu ook al niet wachten! Tot zo!
Goedemorgen mEIden, Hier goed nieuws. Mijn temp was hoger dan de afgelopen weken dus ik heb mijn ei waarschijnlijk gehad. Is je ei nu voor de temp verhoging of op je temp verhoging? Groetjes JedidJah
hallo, echt een maandag volgens mij gaan ze bij mij ook doorbreken. dacht eigenlijk morgen pas. heb nu een cyclus van 24 dagen. durf niet naar het toilet om weer te kijken vanmorgen zat er een klein beetje bloed bij. kan geen inestelling zijn he! baal zo moet ik weer een maand wachten IK HAAAT WAXCHTEN laat straks nog wel weten of het de poppenwagen wordt.