Moed houden, ik ben ook nog steeds niet ongi en heb ook nega test. We testen gewoon allemaal vrijdag te gelijk zwanger
En is jouw cyclus klopt altijd goed? Bij mij is het rommelig, maar het duurt nu wel lang. Misschien door die etospillen ofzo.
*checkt de kleurcodes voor maand augustus* STUK! zie je wel? hij werkt gewoon niet! ^%$#@& die stomme techniek van deze tijd.. vroeger werd je gewoon niet ongi.. en dan was je zwanger.. nu word je niet ongi en ben je niet zwanger vroegah was het gewoon veeeeel leuker! Balen suus.. maar goed, dan later deze week nog keertje
Here the same, Ik slik ook al 3 maande die (rare) pillen maar het helpt nog steeds niet hier! Onregelmatige zooi
Helaas geen idee, ben pas net gestopt, maar had vorige keren dat ik stopte met de pil dat de eerste cyclus altijd 28 was. Etospillen horen er toch weer regelmaat in te brengen....... *pffff, heb weer onwijze pijn in boven benen, heb echt niet gesport ofiets, pijn
Heb een beetje het idee dat ik mijn ei heb gemist. Heb deze maand voor het eerst ovutesten en daar iets te veel op vertrouwd. Heb heel de tijd een ligt streepje gehad en nu opeens niet meer. Misschien komt het nog? Maar heb in ieder geval geen donker streepje gehad. Weet het niet.
Heb geen idee, misschien maar even bij de symptomen topic checken. Weet alleen dat het onwijs pijn doet.... heb je wel eens beenweeen gehad met je bevalling?, zo voelen ze
ja, ben bekend met beenweeen, mega K gevoel, want je kan er nix mee doen. ben rijtje symptomen al na aan het gaan.. ben begonnen op pagina 55.. als iedereen er ff 10 checkt whahaha
Ik ook, stel dat ik nou wel ongi word dan ga ik er wel overna denken om ermee te kappen... Dacht dat het nut zou hebben die etos pillen... Nou ik heb er nog niks van gemerkt Een ei op dag 24 pffff dat is ook niet bepaald vroeg! Mijn cyclussen worden steeds langer Meiden ik hoop dat jullie gelijk hebben dat we nog hoop hebben en dat het alle kanten op kan gaan, is dat echt zo?
ja ik bedoelde eigenlijk op die innesteling idd. dus er is grote kans voor jouw. spannend! ik probeer ook hoop te kweken , ga zo maar op het toilet nog maar een keer checken. zit nu op mijn werk weet ik in iedergeval zeker dat ik naar de poppenwagen kan. volgens mijn vriend ben ik er teveel mee bezig en zeker nu ik zo op internet bezig ben. mij doet het wel goed dat er nog meer zijn die met het zelfde zitten...konde we er gewoon nu over praten met de buiten wereld . maar nee dit moet altijd zo stiekem..... hihihi
natuurlijk is dat zo tessa! en die etospillen.. als je een regelmatige cyclus hebt.. zou ik er niet aan beginnen in elk geval.. lees te vaak dat die pillen de cyclus meteen om zeep helpen
Tuurlijk, moet toch zelf ook positief blijven, probeer een maansteen, helpen echt, en je hoeft het niet te slikken @limmeke, dan doe ik vanaf 30
Ik had dan al gelukkig ( ) geen regelmatige cyclus, maar had wel gehoopt dat het iets korter zou worden anders heb ik er ook niets aan. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen testte ik altijd te vroeg al positief, dus heb er nu weinig hoop meer op.
Nou ik heb nog eens een testje gewaagd maar helaas echt negatief denk ook dat we door gaan naar de volgende ronde.(teste normaal al ver voor nod positief en had altijd wel kwaaltjes nu weer niks) nu de maar afwachten hoop dan voor t weekend Voor de andere bijna/testers SUCCES!1
ohw balen he! Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben, en misschien wel dat hij gewoon positief word van de week.. Maar durf nog niet te hopen, had het zo graag gewilt Denk dat ik stop met die pillen, ik ga eens wat lezen over zo'n steen. En tunisbloemolie ofzo...? Ga ik ook wel ff lezen