@ Limmeke, veel symptonen, ook sie me wel heeeeeel bekend voor komen, maar tot nu toe geen pijn in benen Ga boodschappen doen, tot straks
600! gehaald zonder debs hahahahah @smallville: heb al paar keer gelezen dat pijn uitstraalt naar bovenbenen.. dus er is hooooop!
ja ik heb die pijn ook gehad rond me vermoedelijke innesteling een spierpijn ik d8 nog ik heb helemaal niet gesport
Nog ff een vraag, ik heb aan 1 kant last van mijn buik als ik er op druk. Kan dat nog iets betekenen (toch geen cyste ofzo)?
Nee daar heb ik niet echt last van en dit voelt ook anders. Heb het al een paar dagen, maar dacht dat het wel weg zou gaan (wilde me er niet te druk om maken). Lijkt ook of mijn buik aan die kant iets boller is. En het is meer een stekende pijn als ik er op druk
GOODMORNING LADY'S! Dan krijg ik waarschijnlijk a.s vrijdag tochj gewoon mijn NOD zie je wel dat jullie mij nie nodig hebben om al die blz vol te lullen HAHAHAHA Heb onwijze buikkrampen..wordt er nie goed van en mijn borsten lijken wel ballonnen elke dag lijken ze groter en groter en harder en harder te worden ( en dat doet me zeeerrrrr Nou meiden weer een dagje werken voor de boeg zoals vele...werkse voor degene die werken moeten en genietse van je vrije dag voor onze luxe paardjes *knuff*
Hallo zeg, ik moet na m'n berichtje van gistermorgen 50 pagina's bijlezen! Alsof ik nix anders te doen heb... hihi. Zie dat de binnenkant van de bus een beetje begint te vloeken met de buitenkant. Dat was volgens mij niet de afspraak. Ik zeg; iedereen die nu volgt moet op roze!
hoeft niet limmeke, ik heb elke cyclus pijn in mijn bovenbenen bij ongi (heel heftig. doet dan meer zeer dan de krampen in buik.- maar ben ik JAREN al gewend
ik heb dat ook altijd als ik ongie moet worden maar dat is een zwaar zeurende gevoel ,trekkerg gevoel toen ik ook ongveer de innesteling had had ik gewoon echt zware spierpijn kon amper trap lopen net als of ik zwaar had gesport