ja idd zeurerig, maar doet ook echt pijn. k denk dat als iemand het krijgt die het nooit heeft gehad, is het echt schrikken! bij mij is het weleens tot verlamming toe. zoveel pijn dat ik niet eens kan lopen daardoor
ja dat heb ik ook altijd ik heb dan ook zo'n verlament gevoel er bij ja ik denk als een man er ineens last van krijg nou dan moet de ambulance met spoed komen haha daarom was ik vroeger ook heel vroeg met de pil begonnen alleen maar omdat ik zoveel pijn heb
Goedemorgen iedereen, ik heb sinds gister een beetje een rommelend gevoel in mijn buik, denk dat de er voor mij toch ook aankomt. Ik moet straks werken, maar ik laat het vanavond wel even weten, goed? Knuffel aan iedereen!
Ik doe het deze maand even helemaal anders.... Ga gewoon iedere dag Klussen 8) Lijkt me toch echt dat je dan meer kans hebt hoor..... nou ik zie t wel, heb in ieder geval t weekend al goed geklust alweer iemand getest vandaag?
Gaby, ik wacht het af! Op mijn werk kan je niet zomaar naar de wc, dus voor de zekerheid maar alvast wat opvangmateriaal. Dan kan ik in mijn pauze even kijken, en vanavond als ik thuiskom. Maar ik hoop gewoon heel hard dat het allemaal mooi wit blijft, vind rood opeens niet zo'n mooie kleur meer...
ben ik nog ff , mannetje moet zijn tas nog inpakken pfff en mij maar opjagen @debs: rozeeeeeeee... kwil die armband hahahaha en wrom heb ik jouw msn nog niet? nou?
Ik denk dat elke dag klussen niet bevordelijk is om meer kans te hebben op een zwangerschap! Omdat door elke dag te klussen de kwaliteit van t zaad terug loopt!
we wachten en wachten ik mag 7 augustus pas testen van mezelf (die datum brengt geluk voor mij vast en zeker!) NOG GEEN ongesteldheidsklachten, wel buikpijn, en nog steeds hoge temp met nog 3 dagen te gaan, we duimen en duimen maar dat wachten blegghh daar heb ik een hekel aan hoor!
Voor de kwaliteit van het zaad is het het beste om om de dag te klussen. Wat denk ik ook wat realistischer is dan elke dag. Ik denk dat je dan zo'n gevoel krijgt van: het moet. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, je moet het helemaal zelf weten!
IMD, jij zit hetzelfde als mij. Ik denk dat als mijn lf 14 dagen is... Dan is mijn nod ook 08-08-08. Ik wil ook pas woensdag of donderdag nog een keer testen... Als ik niet ongi ben natuurlijk. Maar ik denk, na die test van vanmorgen, dat het gewoon balen is voor mij
MSn heb ik je gestuurd via pb enne die armband kan je zowiezo van me krijgen hoor! maarre net 1ste steentje verloren
Goodmorning ladies! Is er nog goed nieuws bijgekomen? Gisteren is mn meisje 1 jaar geworden dus heb een drukke dag gehad. En kan echt niet alles teruglezen! Vanochtend weer negatief getest. ben nog steeds te vroeg maar zit al 13 dpo....als ik dan zwanger zou zijn dan zie je dat nu toch al wel op een test? Debsje dat klinkt allemaal wel heel veelbelovend! Duimen draaien voor iedereen!
dat heb ik dus nu, heb dat nog nooit gehad (1x toen ik aan het bevallen was...) Straalt gewoon soms door naar mijn tenen. En net als Gaby zegt, 2 dagen onwijze spierpijn, alsif je aan een triathlon hebt meegedaan en ik sport niet, dus extra veel last. Benen, nek, rug, yak @ Jedid, wanneer kan jij testen?