klopt normaal als Debs er is 's avonds moet ik de volgende ochtend minimaal 20 bijlezen, vanochten maar 10
Ik mag als ongesteld op de lijst Ik weet niet hoe ik dat aan moet passen, als iemand het wil/kan doen X Mara
geen idee. Ik houd gewoon de 18dagen aan die altijd op de testen staat. Ik weet het niet. Ik heb mijn banner op 14 dagen gezet.... Ik denk dat ik die gewoon volg... ach ik weet het niet eerst moet mijn temp hoog blijven enzo...
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 31 : Alexia R & Miracles & Yinte 163 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 20 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen mara24 heb je op rood gezet
nou ik ga me zo toch ff aankleden... Ik heb absoluut geen zin, maar dat maakt niet uit... ff een blikje zin opentrekken... Iemand nog een blikje geduld? Ik heb er nog genoeg en ik denk dat ze wel kunnen helpen. Overigens ben ik weer een stukje op mijn weblog aan het schrijven... het onderwerp Een ei of niet een ei. Dat is de vraag . Ik kwam er trouwens achter dat ik nu op de tweede plaats sta en ik wil de eerste bereiken dus kom vanmiddag kijken... Kijk ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op de lichten roflmao
Balen zeg mara24 Meiden, ik heb nog even naar mijn testje gekeken.. en zie nu een heeeeeeeeeeeeeeeel vaag 2e lijntje. Maar dat zal wel een indrooglijntje zijn Denk ik. Omdat je niet meer mag kijken na 15 min.
' 18 dgn op test? heb ik ook geenverstand van. Temp hoog blijven is wel goed teken, dus daar hopen we op.
Goedemorgen, Ik heb er ook last van. Het gevoel alsof er iets zit zeg maar. Ik loop er al 2 weken mee. Ben net bij de dokter geweest en die dacht aan verstopte darmen, heb laxeermiddel gekregen. Misschien dat dat bij jou ook zo is? Ik hoop voor je dat het snel over is @All: Balen voor degenen die negatief getest hebben, houd moed, misschien over een paar dagen wel. Voor mij is het de komende dagen klussen Gelukkig heb ik nog vakantie haha
Zeg lieve Small.............................................. SCHIET NOU EENS OP MET DIE POSI TEST! \/ [-o<
indrooglijntjes bestaan niet. volgens mij ben je gewoon zwanger, dus gewoon nieuwe test doen misschien ander merk dan deze en foto hier neezetten kunnen we mee kijken. opnieuw testen
ha ha, kan toch onmogelijk elke dag blijven testen, 3 dgn achter elkaar is wel even zat, straks maak im mezelf nog helemaal gek (weet het, ben iuk al )