het lichaam van een vrouw is een wonder. Daarom heeft God het als laatste geschapen. Het is de kroon van de schepping.
Hey Debsje, Samen nog een dag of twee en dan... Ow wat is het weer spannend, zeg. Durf ook niet te hopen. Wachten is echt niet gaaf . Groetjes, Maine
ik weet het...maar die krampen makenme zo onzeker als de pest had je maar gewoon totaal andere klachten dan was het vele malen makelijker geweest
Ik ook, gewoon nerveus voor Debsje, vooral met al dat geloer. Heb mijne niet gechecked en zien er al raar uit, dus valt niet op...
Normaal gesproken doen wij t ook wel 5 x per week dus dat moeten valt wel wat mee.... en kwaliteit zaad dan beter? Mannen doen t ook vaak "zelf", dat kun je ook niet weten, dus dan is de kwaliteit ook slechter toch( ik zeg niet dat ze dat elke dag doen, en ook niet iedereen, maar denk wel dat de meeste mannen dat doen......) maarja t maakt ook niks, iedereen moet doen, waar ie zich het beste bij voelt!
meuning augustBUSmEIden! ha, het is gedaan met de rust want klingel is wakker - ohnee, want ik moet zo weg, naar de dokter en naar baby van vriendin *jat* zeg, wat lees ik nu allemaal over nega testen? HOU DAAR MEE OP! :x en meerdere mEIsjes ook ziek! beterschap allemaal *smak* en wat veel rood MOPPER... we moeten wel uitkijken voor die poppen(huis)bolderkar van september hoor! [-X @jedid: heb je je ei gevonden denk je? is je temp al 3 dagen hoog? of ga je dat dus over een paar dagen weten? spannend! wel goed geklust? lijkt me gevaarlijk, als je nog bij lange na geen ei verwacht; dan klus je toch iets minder! over klussen gesproken: ik gister in utrecht ovutesten gekocht én gedaan (in de bijenkorf GIL), is ie posiiiiii, ik dus savonds naar huis voor klusserdeklus, hapert mijn liefje! ik denk omdat ik er per ongeluk nogal wat druk op legde, zo van ' ik kom naar huis er moet geklust worden en wel nu, BEVRUCHT ME!' ahem niet zo heel slim natuurlijk! maargoed, digi cb gaf me zonet weer een dus er is nog tijd zat. en daarbij, ach ik vraag me soms af of 5x klussen nou echt moet; ik stel me al die overbevolking van zaadjes voor die zich verdringen en elkaar de kop in slaan om bij dat eitje te komen! @iedereen: gisteren wel interessante info gehoord van vriendin die gyn is, maar ik weet niet of jullie het willen weten.. heeft te maken met de symptomen die je denkt te hebben vóór NOD... zo, thee en wegwezen. goed gesprek met de beste dokter van de wereld voeren. liefs, en test roze!!!!! klingel.
Ik had vorige week zware ongikrampen. Alles deed zo'n pijn. Zoiets had ik nog niet eerder gehad . Ook heel erg last van zeurende pijn links onderin m'n rug. Nu heb ik eigenlijk nergens last van. Gisteren even beetje bruinverlies, maar nu niks meer te zien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar toch wel wat onzeker door word. Ach, anders volgende ronde en dan als het nog niet gelukt is, weer naar de gyn. Succes met wachten, he Groetjes, Maine
Hi! Wat kunnen jullie kletsen zeg...niet normaal, ik denk dat jullie niet de duizend pagina's halen maar eroverheen gaan . Pfff heb de hele ochtend al diaree (sorry!) , kan dat een zwangerschapssymptoom zijn ? Ik zit trouwens vandaag op cd 24..
Jij bent een lekkere, moet het ons natuurlijk wel vertellen Lief Debsje, moed houden hoor. duimen heel hard mee
mensen de zenuwen slaan toe... @ klingel: ik moet nog twee dagen wachten maar ik heb goede hoop. ik heb namelijk niet meer gespot sinds gisteren. Over dat klussen, nou dat zit wel snor. We hebben op gisteren na 5 dagen achter elkaar geklust en vnaaf verleid ik mijn man nog even. De spanning is voelbaar aan het stijgen en ik heb er ook wel last van. Het is een gek idee dat mijn ei nu in mijn lichaam hangt ofzo . Overigens heb ik nu een schoonmaak tik. whahaha ik bedacht me vanmorgen dat ik nog even de ramen wil lapen. Nou ik maak ff wat af en dan gaat ik dat doen JedidJah
Goedemorgen dames, Helaas moet ik Augustus uit, ik ben (zoals ik verwachtte) op mijn testdag ongi geworden en dat verplaats mijn nod naar September Helaas. Succes allemaal en wel roze testen hoor!
heheheh smallville! nou, het kan nogal ontmoedigend zijn, maar eigenlijk vind ik het niet. eerst was ik aan het protesteren, maar ik heb er over nagedacht en eigenlijk wil ik het wel aannemen, het is tenslotte ook wetenschappelijk he. nou het zit zo: -de symptomen die vrouwen voor hun NOD hebben, én denken te hebben, zijn zelden échte zwangerschapssymtomen. -als de vrouwen ongi worden, waren de symptomen deels pms, en ook deels psychisch. -als de vrouwen zwanger worden, interpreteren ze de symptomen die ze hadden/hebben, als zwangerschapssymptomen! die laatste zin is erg belangrijk, want eigenlijk helpen de zwangere vrouwen in de wereld, dat de gevoelige borsten/misselijkheid enz enz, zwangerschapssymptomen zouden zijn! hoewel de blauwe aderen meestal wél een vroeg zwangerschapsteken zijn, zijn dingen als misselijk, rare (veranderde) zin in eten, andere reuk, stemmingswisselingen, moe, enz enz enz, eerder iets heel anders (heel vaak pms en soms ook deeld psychisch dus) dan zwangerschap! eerst dacht ik ja dat is lekker, iedereen verzint toch niet zomaar wat! maar nee, dat is het ook helemaal niet. men voelt het echt! het is eigenlijk goed nieuws: omdat je de meeste zwangerschapssymptomen die je denkt te hebben pas later in de zwangerschap krijgt (na NOD) voel je meestal zeer weinig wáre zwangerschapssymtomen. humz, ik hoop niet dat dit verhaal moed of hoop weg neemt, mochten mensen het willen aannemen, maar aan de andere kant vind ik het wel hoopvol en verklaart het ook al die horden vrouwen (die er misschien minder mee bezig zijn of verwachten) onverwacht zwanger worden! naja, dat was het gesprek dat we hadden. ik ben er zeker van overtuigd dat wij vrouwen, ook zeker hier op het forum (ik was schoolvoorbeeld vorige ronde ) onzelf én elkaar een beetje zwanger kunnen wanen en praten... maar dat is ook best lekker en verenigend he! tot zover professor klingel, en nou zwanger worden allemaal met of zonder fopsymptomen!
Oow meisjes, over twee uur moet ik al weer vertrekken naar mijn werk, de kleine man ligt (nog) niet in bed en ik moet nog steeds 40 pagina's bijlezen... Multitasking is mijn ding, whoehahaha. Maar dan wel als alles rustig om me heen is . Die 40 pagina's gaan 'm dus niet worden, nou ja dan nu maar ff proberen een beetje mee te kletsen!