Zo'n vermoeden had ik al, vele hebben klachten en worden gewoon ongi. Maar zoals je zegt, is zeker verenigend
@ Biccy, wat vervelend meis, hoop dat je niet al te lang in die poppenwagen hoeft te zitten... Dat je volgende maand maar snel op roze staat!
Hoi Meiden ik zie dat er veel groen en rood en maar weinig roze bij is gekomen. Jammer meiden. @Biccy, balen meid, super veel succes in september. Ik zal er een paar weken niet zijn, want wij gaan vanavond naar Italie met de auto. Lekker op vakantie met de tent. Dus dat word lekker klussen in tent, hoop dat dat goed gaat hihi. Ik zal voor iedereen duimen die binnenkort gaan testen, succes meiden. @debsje, ik hoop echt voor je dat het raak is deze keer. (voor iedereen natuurlijk hoor).
Het moet Ik ben augustus uitgeknikkert Ik moet nu heel lief vragen of mijn dikke kont in die wandel wagen mag meehh..
Nou ben ik HHEEEEEEEELLLLL verdrietig hoor Je kan ook hetlzelfde doen als Limmeke en ikke...gewoon zeggen dat je je NOD de 30 aug nog een keer moe krijgen
@biccy neeeeeeeeej blijf bij ons! *we bouwen wel een augustBUSaanhangSEPTEMBERwagen eraan vast!* @jedid: ik duim voor je ei! @iedereen: ZOEFFFF ben weg....
@ Klingel: Ik had je verhaal wel even twee keer moeten lezen, maar ik denk dat ik 'm begrijp. Bij de eerste wist ik gewoon dat ik zwanger was. Was er toen niet zo mee bezig, hoor. Dat zelfde gevoel heb ik nog steeds niet, dus ik denk dat het deze keer ook niet zo zal zijn. Nog even wachten, dus... @ Biccy: Succes in de volgende ronde (lekker cliché, maar wel gemeend )
@maine: hee ronde6genoot! ik geloof persoonlijk wel in 'het weten' want ik geloof in intuitie. mooi is dat... ik zeg: alle ronde6zers zwanger! en de rest trouwens OOK! *zoef nu echt*
ik ook Maar dat zit er denk ik niet in het gaat echt de 3e worden denk ik.. Ik zit nu in de wandel wagen Ik hoop jullie daar niet te zien! (ik breek gewoon hier steeds in haha)
Maar ik vind het wel lief dat jullie zeggen dat ik niet weg mag hoor, word ik wel weer een beetje blij van Blauw monster zegt raaawwwwrrrrr Anyway, ik ben de bus uit, ik zit namelijk klem in de wandelwagen auw
wat is dat bannercheck toch? ik zie het hier en daar vaker...maar geen idee wat er mee bedoelt wordt dan dat ik verzinnen kan: kijk ff naar me banner ofzo #-o
Kijken of de banner het doet (ik doe dat altijd in een voorbeeld van mijn post, niet in een daadwerkelijke post) oh wat doe ik nou, ik hoor niet meer in aug Nog effe wennen hoor... (september is best stil...)
Ik snap er ook nix van hoor debs... Als je wilt weten of je banner goed staat kun je toch gewoon naar een van je eerder geschreven berichtjes kijken?
Dat lijkt mij ook idd...na ja miss is er iemand die het me uitleggen kan ow ja kun jij me miss uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan met mijn banner van evenhealth?...hij bleef hangen op 5 till testing en liep nie door..dus heb mijn oude banner maar weer neergezet.