Ik stond daar niet in omdat ik niet zeker wist of mijn cyclus dit keer 28 of 31 dagen zou zijn (Nu weet ik het wel hehe) Ik vind het ook jammer, het is hardstikke stil in september
Nou ik hier toch aan het inbreken ben, hoe zit dat nou met een cyclus van tussen de 28 en de 31...hoe weet ik nou precies zeker wanneer mijn ei komt? En dus: vanaf wanneer moet ik gaan ovu testen? Want daar zal wel een verschil in zitten als je cyclus 28 is of 31? Mijn ticker gaat nu uit van 31. Gewoon elke dag maar klussen dan na mijn ongi lol
owwwwww dus dat zit dan zo in elkaar wel fijn dat je cyclus het zelfde was ! maar j ga nu dus pas voor je 2de ronde ? mijn 2de ronde duurde 76 dagen
Tja hoe langer het duurt.... Maar weet iemand hoe vaak je ovutesten moet doen en wat de beste tijd is?
euh ik weet het niet zo uit me hoofd maar op mijn bijsluiter staat een tabel met hoe lang je cylus is en dan hoeveel dagen je voor je ei moet testen !
Hoi meiden, Voelde net wat lopen, dus dacht gelijk nu word ik ongi. Ga naar de wc is het alleen maar afscheiding (wat dikker). Dus toch nog eventjes uitstel (al heb ik hier ook niets aan). Nou weet ik niet meer, heb je dat nou altijd voor je ongi wordt van die afscheiding?
Ik ben met ovutesten begonnen op dag 9 (normaalgesproken ei op dag 14). Elke dag 1 x, het beste niet met ochtendurine en plas minimaal 2 uur inhouden (geleerd van Pixie ). Als de test meer begint te verkleuren kan je 2x per dag gaan testen, zodat je zeker weet dat je je ei niet mist... Liefs
@PPA: op de bijsluiter staat idd op welke dag van je cyclus je moet beginnen met testen. Dat is nl afhankelijk van de lengte van je cyclus. Zelf test ik 1x per dag, 's avonds rond 19.00 uur. Ik heb wel begrepen dat het belangrijk is om ongeveer 4 uur voor de test niet meer te drinken en niet meer naar de wc te gaan. Dat vind ik echt verschrikkelijk, maar ja. Oh ja en ongeveer rond dezelfde tijd testen is ook belangrijk. Er zijn ook meiden die 2x per dag testen, maar voorlopig hou ik het bij 1x.
@ Debsje; had ff een pb gestuurd naar blusvrouw (mijn maansteen is ook aan het verkleuren). Zij vertelde dat het kan zijn dat je steen zijn werk al heeft gedaan... Misschien was bij jou het dreigen met de maansteen al genoeg?
Je gaat nu ook aan alles twijfelen merk ik. Volgens mij (weet het eigenlijk wel zeker) ben ik mezelf een beetje aan het gek maken.
HAHAHAH dat zou wat wezen zeg dat dat ding zo snel kan verkleuren had ik niet verwacht...nog geen 24 uur later. Ding ziet er niet meer uit.
Thanks! Mijn cyclus is niet heel constant, maar de schommeling valt wel mee. En wanneer mijn ei komt weet ik niet precies vandaar