NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik ben vorige maand begonnen met ovulatietesten, toen werd de streep langzaam iets dikker maar niet gelijk aan de teststreep. Daarna werd de streep weer vager.
    Deze maand ben ik een paar dagen vergeten te testen... en toen ik teste was de streep net iets lichter dan de teststreep en werd daarna steeds lichter.

2. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Bij jou wordt ie grijs he? Bij mij lijkt het op sommige plekken gewoon troebel glas... Helemaal kleurloos! Btw, ook als er stukjes afvallen, kan dat een teken zijn dat de maansteen zijn werk heeft gedaan...

Zie dat je een nwe banner hebt. Hoop dat ie goed werkt!

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

misschien heb je je in die dagen dat je vergeten ben te testen dan wel je ei gehad.?

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ik ben mezelf ook heerlijk gek aan het maken, de ene kee denk ik; ben gewoon hartstikke zwanger en andere keer denk ik, ongi komt er zo aan....

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ Small, van die onzekerheid wil ik nix weten. JE BENT GEWOON ZWANGER! * Op blijven zeggen als een mantra*

Liefs

6. debsje1977

Hij is heel dof geen kleur meer in zeg maar en va dat vieze grijs net als je een wit shirtje heb dat helemaal verwassen is.

Ja heb nieuwe banner..alleen banner van hier zegt nog 2 dagen tot testen en deze zeg vandaag testen :confused:

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik hoop het (flink geklust toen ;) )
    Alleen laat mijn temperaturen niet zien dat ik mijn ei al heb gehad..

8. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Vreemd! Die van mij geeft trouwens ook een dag te vroeg aan... Althans, ik heb normaal een 28 daagse cyclus, maar volgens mij was m'n ei een dag later. Dan is je NOD toch ook een dag later?

9. debsje1977

volgens mij wel ja..maar dat betekend dat je cyclus ook 1 dag langer zou zijn dan?

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Najah, wil dus beslist niet eerder testen als de 13e (of zou dat ongeluk brengen?), liever nog later *maar of dit vrouwtje ongeduld dat vol gaat houden... ;) *

11. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ehm, ja je hebt gelijk. ga meteen kijken of ik dat in de banner kan wijzigen...

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    volgens mij is je cyclus dan ook 1n dag langer

13. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    IK ken het.

Het is alleen die nega test he, dat zal toch echt wel betekenen dat die ongi komt
    Zag dat je ook een topic had geopend hoeveel dagen na je NOD positief testen.

Wel interessant, alleen weinig reacties nog.

Alleen van iemand die er bijna haar eigen topic van gemaakt heeft.

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik kom ook weer eens even binnenwippen, en op m'n NOD nog wel. Ik heb nog nergens last van, geen ongi-symptomen maar ook niets waarvan ik ga denken dat het raak is deze keer.
    Het enige dat ik kan bedenken is dat ik afgelopen vrijdag een soort plopjes in m'n baarmoeder (of maag, maar dan wel onderin) had. Maar goed, ik heb al 2 weken last van gerommel, dus dat hoeft niks te betekenen.
    Is er nog niemand die met me meetest zaterdag? :(

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Smallville: Hoe zit het met testen?
    Sorrie als je dit al hebt geschreven maar 200 pagina's was echt teveel....

16. debsje1977

zo volgens mij klopt mijn banner zo weer als een ROZE bus hihihi

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Debsje ga je netjes 2 dagen wachten?

18. debsje1977

ik denk zelfs tot vrijdag afgelopen vrijdag ook nega getest en probeer mezelf maar gewoon voor te houden dat ik mijn ongie krijg anders ben ik denk ik wel mega teleurgesteld deze keer (lijf houd me teveel voor de gek)
    ( als het me lukt vandaag gewoon de DA voorbij te lopen)

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Vedorie, dathad iknog niet gezien, aangezien er gister zo goed als niemand op reageerde....

Had uitgezocht, vorige zw testte ik pas 4 dagen na NOD positief..... alles erna hou ik voor ontpillen.

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Geeft niet hoor :)
    al 3 dgen getest, donderdag weer....

Deel Deze Pagina