Mijn banner is ook aangepast, moest er alleen wel een 30 daagse cyclus van maken, anders bleef ie roepen testing in 8 days...
Geen testjes meer in huis dan? Anders doe je zaterdag mee met mijn testmarathon, en dan test je stiekem gewoon een dagje eerder
tis idd een beetje een puzzel banner daar...dan is die van het forum hier toch makkelijker maar vind deze veel leuker
als ik nou naas tje had gewoond, had ik gezegt doe maar dan hahahahah durf nie zo goed ...denk dat tie toch weer nega uitslaat en dan vind ik het zonde van me geld ( heb geen kruidvat in de buurt)
Nee, maar loop elke dag langs de DA naar huis vanaf de bus dus kan zo ff naar binnen wippen om er 1 te halen ( heb ik afgelopem vrijdag ook gedaan maar dat was meer voor de grap zodat ik grappie uit kon halen hier ) maar nu twijfel ik als de pest dat het na 66 rondes toch us zo zou kunnen wezen alleen wil ik er niet op hopen om een mega teleurstelling te voorkomen
Aan de laatste lijst te zien alleen ik, dus een echte marathon is het niet, haha. Maar goed, het is voor mij een stok achter de deur om niet erder te testen. "Gelukkig" moet ik de hele week werken...
Fijne vakantie! Enne, misschien een stomme vraag, maar hoe kan je klussen in een tent met 2 kleine kids erbij?
Lieve Debs, heel verstandig van je, jij mag gewoon niet eerder testen dan vrijdag. Moet ik anders vrijdag met je mee testen? Dagje later maakt voor mij ook niet uit (zegt ze, hopelijk lukt het haar ook, onder tussen heeft ze knikkende knieen.)
Fijne vakantie Sim! @PPA: ik ben nog niet over tijd lieffie Als je wil @SMALLmag je meetesten...denk alleen dat ik er vanav toch 1 tegeaan gooi Dus zet ons maar op de Testmaraton vrijdag of zaterdag
sorrie maar ik dacht het omdat je vrijdag had gestest en een nieuwe banner had gemaakt Moet er weer even inkomen
geef niet hoor afgelopen vrijdag was een veels te vroege test...was echt meer om een geintje op het forum uit te halen