Heb vanmorgen ook nega getest Maar bij mij is het ook nu een beetje zo van.... dan zien we wel (wachten blijft altijd moeilijk) Maar het is nu al wat minder omdat ik nu zoiets heb van, die ongi zal er wel aan komen... Heb totaal géén kwaaltjes, alleen puisten maar dat zal wel door de naderende ongi komen. Ook heb ik geen ongi krampen kunnen ontdekken. Ik voel me gewoon goed en daarbij wel moe. Dus ik zal een deze dagen ook wel op rood moeten
Dat hoop ik maar. Word het wachten een beetje zat. Vanochtend al weer een potje zitten janken, maar ja daar wordt je niet zwanger van.
Spekkie! gefeliciteerd! En ik me maar zorgen maken over valse hoop. Supermooie plus! Die wil ik ook... Ik weet trouwens ook weer waarom ik hier even wat minder kwam: jullie schrijven teveel en dan kan ik het niet bijhouden. Maar ik ga het toch proberen...
Je hoeft toch niet alles bij te houden. Dat kan ook niet als je 2 dagen niet kijkt. Dan klets je toch mee op de momenten dat je er bent!
*pakt emmertje roze verf en verft alles wat uit JD komt roze* Is het nu wel helder rood dan? of nog steeds donker? Grrrrrrr.. JIJ GAAT NIET NAAR SEPTEMBER!
We zullen zien, maar ik heb er een hekel aan om de helft te missen. Dan ga ik alsnog alles teruglezen en daar heb ik nu gewoon de tijd niet voor. Maar zo rond m'n eigen NOD gaat het sowieso kriebelen, haha. Dan moet ik gewoon even kijken hoe het hier is.
Spekkie gefeliciteerd meis! Hier weer knallende koppijn.... Voorbode voor een ei? Ook zag ik net weer beetje afscheiding dus ei is toch wel in aantocht denk ik...!