ja ik ben kleurenblind dus ik zie de kleuren niet goed. Ik kan alleen primaire en secundaire kleuren en een klein beetje de derde groep, maar ik kan het niet omschrijven. ik zie roze, bruin. Bij elkaar doet het denken aan iemand die een grote schaafwond heeft. soms is het rood met zwart en klodderig... Snap je het nog?
Zo meiden, ik ga ffies pannenkoeken bakken dus ga er vandoor. Morgen moet ik werken dus dan zal ik ook wel niet echt online zijn. Woensdag weer wel en dan hoop ik veel ROZE te zien!
hey jedid, vind het wel grappig om te lezen dat je kleurenblind bent...Ik ook! Komt niet veel voor bij meiden. heeft ff niks met zwanger worden te maken maar moest het ff kwijt
Ja he? Wel een beetje Ik wil gewoon meer roze zien en meer 2e streepjes!! Waaronder ikzelf ook op roze zou willen... En heel graag een 2e streepje wil zien..
het komt bijna nooit voor bij meiden. Helaas heb ik er wel last van. Door dat gedoe heb ik een hekel gekregen aan winkelen, want ik koop dingen die niet bij elkaar passen door de kleur of niet bij mij passen door de kleur. Ik ga altijd met vrienden...
dames.. welke ovu testen zijn goed die je niet via internet besteld? en dan niet clearblue want die zijn duur