Mijn mannetje zou wel willen dat ik zwanger was. Hij fluisterde vandaag in mijn oor : liefje, ben je al zwanger?....zou wel eens leuk zijn na 8 maanden.. DUs ik hoop zo dat ik deze keer niet voor niets aan het wachten ben en dat het niet de duivels zijn!
Moontje, ik hoop zo hard met je mee! Als ik het goed begrijp heb je een nega test gedaan, maar ben je wel 4 dagen overtijd?
IMD: super gefeliciteerd! Ik zei vanmorgen nog dat je tempkaartje er zo mooi uitzag en nu al positief getest! SUPER!
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 31 : Alexia R & Miracles & Yinte 166 passagiers voor de roze bus!! 4 Zwanger, 21 Ongesteld, 6 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Meiden, ik ga even broekloeren en thee zetten en dan kruip ik lekker met m'n mannetje op de bank, samen tv kijken. Misschien dat ik straks nog even terug kom. Anders alvast weltrusten!
Ja klopt..ik had een test gedaan, twee dagen voor nod en dacht een hele lichte streep te zien, dus ik helemaal zenuwachtig een test doen op nod, zag ik helemaal niets! en twee dagen later ook niet! Dus dacht ik die dag wel ongi te worden, maar ook dat niet...tot nu weet ik het dus niet, het kan nog alle kanten op... Bedankt dat je voor me hoopt dat het deze keer raak is!
Thanks.. Mijn duimen draaien voor iedereen hier die in de zenuwen zit! Ik ga jullie nu weer verlaten, ga even op de bank hangen en zometeen mijn bedje in... Tot morgen!
heb echt een rot dag achter de rug van morgen wat bloed de rest van de dag niks ik hoooooooooop! smeeek smeek smeek dat het hier bij blijft en dat ik last van innesteling heb zoals je vaak leest. breekt het nu denk ik echt door . wacht nog even tot morgen ochtend voordat ik echt na de poppenwagen ga.... grrr het is niet eerlijk dat wachten.
vanmorgen bruin en nu roZe rood maar heel weinig normaal is het gelij keen ravage om zo maar te zeggen.
ja vaag he ben al 20 x naar het toilet geweest echt zo erg dit..... nouja op naar morgen... net zoals jij limmeke
hier is de ongi alweer bijna over. gelukkig maar. altijd weer een opluchting als het weer over is. nu kan het echte werk gaan beginnen ! ok.. moet wel even wachten, maar oefenen doet geen kwaad! en gelukkig niet zo bloedheet meer.. haha @debsje... grrr.. vertrouw jou vage strepen te hebben. iedereen in de spanning houden! haha
ja zo heb nu wat meer tijd (net effe tussen neus en lippen door, mijn i-net valt ook de helft van de tijd uit BAAL BAAL!) Ik heb eerst met een kruidvat test getest en nadat die licht positief was heb ik een digitale gebruikt (mannen willen graag zwanger of niet zwanger zien staan zegt mijn vriend haha) Als alles goed gaat kunnen we toch compleet trouwen op de 22e van deze maand. We hadden het wel gehoopt maar niet kunnen dromen! Dus sorry voor het korte daarnet Dit was onze eerste ronde (met de persona, ovutests en tempen) Ik duim voor meer roze!