hmm claire.. had je nog nieuwe test gedaan? en miljoenen vrouwen verliezen bruin tijdens zwangerschap he
Hoi lieve meiden, wat is er toch allemaal gebeurd en jeetje wat een pagina's! Het is echt niet meer mogelijk om dit bij te lezen, dat zouden meer dan 80 pagina's zijn.. Kan iemand me een update geven?
en ik heb altijd strak mn cyclus! ben nog nooit overtijd geweest, heb ook geen buikpijn en voel me misselijk en grote tepelhoven en aders. dit kan toch geen innestelingsbloeding zijn?
test was nie duidelijker geworden, nog steeds vaag. voel me gwoon para, @ ben wel blij dat we weer 2 zwangeren erbij hebben!
geeft audry update: komkommer en yoghurt maken tzatziki ik heb een armband gewonnen we hebben paar nieuwe zwangeren.. en een hele lading rood/groen verder is het lekker koel buiten de bus is het verkeerde vervoermiddel.. omdat wij steeds ons rondje moeten rijden kunnen de ooievaars ons niet vinden tot zover deze update
Hey Audrey! hoe is het? een update...um 4 zwangere geloof ik 2 twijfels enne een heleboel Rode dames verders weinig nieuws geloof ik ...80 pagina's geleuter om de 1000 te bereiken
Dankjewel Limmeke! eh.. armband gewonnen? Roze vliegtuig is beter denk ik.. kunnen we alles beter overzien en anders vliegen we de ooievaars wel achterna
ik moet september EN oktober overslaan september passen mijn billen niet in.. en oktober.. kheb giga vliegangst
he debsje! voor jou wordt het nu ook spannend he ik duim hard voor je hoor! Nou die 1000 pagina's die halen we wel zo te zien. Het is nog maar 4 augustus en ik ben er 3 dagen niet geweest.. balen dat er zoveel is...
Ik heb waarsschijnlijk de weddensschap verloren dus ben haar een maansteen armband verschudigd ( stuur de mijne wel op aan der hahaha)
kun je toch gewoon weer opladen dan wie weet heeft ut zelf baad een maansteenarmband vol met HCG te dragen