optie is oook moeiijk, kleine meid in huis, al iets beter dan optie 1 @Limmeke, stom.... kan niets terug lezen zo.... en waar is die chat?
hoi allemaal, mag ik mij hierbij aansluiten? ik zit in ronde 3 en heb nu veel kwaaltjes. misselijk, gespannen borsten, soms ruik ik beter, meer honger, moe oh ja en ik proef meer. ik rook veel en normaal proef je dan minder. ik hoop dat mijn lichaam niet weer met me speelt maar ja moet nog een week wachen!
* gaapt errug luid en overdreven* Goedemorgen Nodderella's, net getempt en mijn temp is hoog. Nog een nachtje en dan weten we het zeker. Meiden het was gisteren toch iets te laat of te vroeg. ik = moe. als ik normaal naar bed zou zijn gegaan dan was mijn temp nog hoger. Ach ja... de dag maar even afwachten. ik ga weer ff slapen.
Mooie banner natjes Gaap.. mijn bedje was zo lekker, ik wil terug! Werkze allemaal.. En voor degene die vrij zijn.. *jaloers*
@natjes, leuke banner, lekker positief @ Limmeke, ja iets minder positief, omdat posi testen zoalng op zich laat wachten, ben bang dat ik toch mijn ei heb gemist ofzo (ondanks dat ik in die periode een onwijze sexdrive had) ben gewoon zo ongeduldig, normaal als iets te lang duurt naar mijn zin, stop ik er gewoon mee of doe ik er wat aan, dat kan nu helaas niet. It's out of my hands, beetje frustrated.....
Goie murguh! nou ik ga er maar gewoon van uit dat de duivels er weer zijn. vanmorgen was het al wat meer dan gisteren. kan iemand mijn NOD op 30 augustus zetten en mijn naampie op Rood. ik blijf wel hier hangen en ga niet in de poppenwagen. oja als ik mijn NOD ga berekenen moet ik dan van vandaag uitgaan of gisteren toen het wat spottig was...? voor degene die gaan testen vandaag good luck! en alle andere ook natuurlijk
*breekt ff in * sjeeeeeeeeeeee wat een kletsmutsen zijn jullie iihi ik kwam even kijken hoe het met ons limmeke is... meis hoe is het ? En natuurlijk kom ik iedereen even gedag zeggen meiden die ongi zijn geworden BALEN ! veel suc-6 in de volgende ronde voor de zwangere meiden GEFELICITEEEEEEEEERD en voor de wachtende meiden... ZUCHT ! wat duurt wachten lang he Hier kom ik nog oven wat hcg strooien voordat de mijne op is, HCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCG HCG HCG VANGENNNN ! Dikke knufff voor iedereen *breekt weer uit*
Goedemorgen iedereen, ik ben de nacht doorgekomen zonder , begin het steeds spannender te vinden! Had net wel onwijze buikkrampen, maar ook diaree, dus dat zal daar wel van komen. Ik weet het, lekker fris praatje zo op de vroege ochtend.
Goeiemorgen! heb test in album gezet ga straks wel ff terug lezen...eerst ff aan het werk voor de baas Dikke Knuff Debs