Wow debsje.. Wat ben je verbazingwekkend rustig Want je bent toch hardstikke zwanger? Ik feliciteer je vast voorzichtig hoor.. Dat het na ronde 66 dan eindelijk raak mag zijn, dat vind ik echt geweldig voor je En ik blijf voor je duimen dat het blijft zitten.. Probeer ervan te genieten! *dikke knuff*
wat gebeurde er toch gisteravond..ineens was iedereen weg @debsje..nu is het echt spannend meid! hoe is het vandaag? en met aders-vreetbuien-blurrie-krampen en misselijk? @smallville..succes met de maansteen @twigger..thxs voor het HCG, ik heb een beschaafd beetje gevangen @JedidJah..'nodderella's' is leuk bedacht! @claire..heel veel sterkte met het wachten. @natjes..dat record gaat ons lukken..in 3 dagen 80blz ontbijtkoek is ook lekker leuke banner = is idd heerlijk positief
hé ja leuk,kunnen we samen aftellen tot het ei valt! had ik nog niet gezien.. vind je het ook zo spannend :
whoehoe! dat zou wat zijn.. alhoewel de chinese kalender me verteld dat er een meisje aan zit te komen..
@ Audrey Tijink: erhm alle eer aan Klingel. @ debsje: ik heb je test bekeken en die is echt positief. Ik ben zo happy voor je...
Haha ja en bij mij juist een jongen! Dus dat gaat niet helemaal op.. Maar dat maakt me echt niks uit En ja, ik vind het ook zo spannend
Hey Debsje, GEFELICITEERD!!! Ik moet zelf helaas op rood en verhuis daarmee naar september. Ronde zeven alweer . @ Derest: Succes Groetjes, Maine
Hee meiden, Wat zie ik na een paar dagen niet helemaal bijgelezen te zijn allemaal voor goed nieuws zeg: Jedid heeft een ei gevonden Natjes is alvast een kilootje kwijt Debsje heeft een knalpositieve test, waaaah. *KNUF!* Overtijders: kom op, gewoon allemaal op roze!