Dat kan hoor Small! Whaaaaaaaaaaaaahhhh Deb wat goed! Twee duidelijke strepen hoor! Voorzichtig gefeliciteerd wat fantastisch! Helemaal blij wat eengoed nieuws!
Gefeliciteerd Deb... Mijn Nod 7 augstus...ben benieuwd...heb al wel 1 grote rechterborst sinds 2 weken en die is een cupmaat groter dan links en is hard en pijnlijk...ok af en toe wat krampjes in me onderbuik, maar kan ook aankomende menstruatie zijn....
alsof je aan werken kan denken als je net zwanger bent haha (lukt echt niet he vandaag, gelukkig werk ik thuis!)
@SSPPAANNNNNUUUUUNNNNDDDDD!!!!!! kent iemand dit misschien? Ik heb pas over 8 dagen mijn ei, maar ik heb nu al dat ik mijn eierstokken voel (links en rechts).. is dat wel normaal, nie dat ik normaal ben...
Alles kan natuurlijk Audrey, misschien vroege eisprong. Je kan evt ovulatietesten gebruiken dan weet je het zeker..... of de komende weken als een gek blijven klussen haha
debsje ECHT WELGEFELICITEERD!!!!!! meiden zou iemand mij kunnen vertellen waar de lijst ongeveer gebleven is? er is zoveel gekletst
Zo vroeg een ei : ik ben net van de af.. ondertussen klussen we natuulijk als idioten.. een collegaatje heeft 3 maanden geleden 1 keer geklust met haar man, vlak na de de rest van de maand zat hij in het buitenland of zij (ze is stewardess) en de maand erop werd ze niet meer ongi... dus dames hoe gek kan het gaan
ja heb het vaker gehoord Audrey, de wonderen zijn de wereld nog niet niet uit! Balen he Lim, wanneer ga je weer testen?
meiden er wordt weer wat afgekletst... whahahaha het is vet rustig...ik ben lkkr een filmpje aan het kijken met mijn vriendin... Ik ben zo happy dat ik thuis mag zijn...lkkr nix vandag
Voor het eerst ben ik inderdaad hard aan het werk dank je wel meiden! maar durf nog niet zwaar positief te zijn. ( hou me nog teveel vast aan geheime pendelaar) nee manlief weet nog van niks. heb vanochtend getest en toen was ie al weg ..en wil nie over de foon vertellen
best wel... ik ben dr ook ff helemaal klaar mee... nog 1,5 week, dan lekker op vakantie... wie weet wat de alpenlucht voor iets goeds brengt!