NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hi mama van Tessa,

Nou dan is het nu dus afw88 geblazen. Spannend hoor! Ik gebruik de ovu testen van sensitest (website). Deze zijn gemakkelijk (dipstick) en heel erg duidelijk. Ik heb ook wel eens gekeken naar CB digitaal (want het is natuurlijk wel leuk een smiley, hihi), maar vond ze zo duur.

Maar goed, misschien heb je volgende maand wel helemaal geen ovutesten meer nodig ;)

2. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Ik test zelf via de billingsmethode. Je merkt echt het verschil.

3. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Huh? Sorry, nog nooit van gehoord... Domme vraag misschien, maar wat is dat?

4. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Dat is je cervixslijm (baarmoederslijm) checken.
    Je afscheiding. Als je niet vruchtbaar bent dan is je afscheiding: afwezig/droog/korrelig/ondoorzichtig.
    Ben je vruchtbaar: glasachtig/waterig/eiwitachtig en kan je er een soort van draden van trekken.

5. fio

fio Actief lid

Jan 26, 2008
    204
    0
    0
    Hoi

Bedankt voor de lieve reacties, was toch even goed om het van me af te zetten. En ik had het niet tegen iedereen gezegt dat ik zwanger was, maar wel later tegen een aantal dat het was misgegaan. Ook ik vond de steun toen erg fijn.

He Natjes balen zeg ik gun je volgende keer meer succes!

Ik ga de test even doen.

Fio

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Ik heb die methode ook een tijdje geprobeerd, maar werd er niet echt wijs uit. Nu dus gewoon proberen veel/genoeg te klussen.

Nikky ans: ik krijg ook een meisje van Fabio, wat toevallig!

7. fio

fio Actief lid

Jan 26, 2008
    204
    0
    0
    :) :) :) :) Ik krijg een jongen :) :) En de vader is................De Paus :) :) :) :)
    hahahahahaha :thumup:

8. Nena77

Nena77 Actief lid

Dec 7, 2007
    445
    0
    0
    @ mamaline: ik vond ze ook belachelijk duur, hoor. Ik had ze van de site willen bestellen, maar was bang dat ze te laat geleverd zouden worden en ik mijn ei zou missen. Bij de TP hadden ze alleen deze, dus vandaar.. mocht het deze ronde niet raak zijn ga ik ook sensitest proberen.

9. Nena77

Nena77 Actief lid

Dec 7, 2007
    445
    0
    0
    Ik krijg trouwens een jongen! van Ralph Nader... :rolleyes:

10. fio

fio Actief lid

Jan 26, 2008
    204
    0
    0
    Als nieuwe mensen nu deze bladzijde's gaan lezen snappen ze er niet echt veel van denk ik hihi

Ik test nog helemaal niet dus ik kan er niets over zeggen. Ik heb wel een afspraak gemaakt met de HA voor een uitsrijkje en gelijk even kijken of het verder helemaal goed is. Ik kan in augustus terecht.

11. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Klopt, snap er echt niets van, qwis ofzo?

12. Goeden morgen dames!

Daar ben ik weer na een tijdje rust in mijn kont :)
    Ben even een tijdje niet geweest... en ik zal me ook niet zo vaak meer laten horen/zien want ik wil er niet zo gefocust op zijn deze ronde.
    Na vorige maand precies op de goede momenten geklust te hebben dankzij de ovulatie testen, servixslijm en eisprong te voelen was het nog niet raak :(
    Maar goed... we klussen gewoon lekker verder zonder te weten wanneer mijn ei-sprong komt... gewoon relaxed deze ronde!

Vandaag is mijn vakantie lekker in gegaan dus 3 weken lekker thuis en leuke dingen doen met manlief en kleine meid ;)
    En dan nog even werken/wachten.... en dan 7 sept lekker naar griekenland... och wat heb ik daar zin in zeg :rolleyes:

Verder alles goed hier met de meiden?

13. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Goedenmorgen mEIden...

Jaja een aantal meiden zijn al weer toe aan hun ei of hebben hem al gehad... Grom waarom heb ik zo een lange cyclus... Ik heb al weer een hele boel mensen bij zien komen. Nu hopen dat wel snel roze mogen zijn...

@ Manon77: geschiedenis en engels... Het is niet echt een handige combinatie, maar ik kon niet tussen deze twee kiezen... Whahaha mijn man vind het helemaal iets voor mij... Het werk wat ik nu doe is ook wat voor mij, maar dat kan je niet fulltime doen...

@ Jewel: Welkom op de lijst...

@ MilkHd: Waarschijnlijk wel.... Nu is het afwachten...

@ fio: jeej dat is ook niet aardig van haar... waar bemoeit ze zich mee?

@ natjes: Wat hadden we nou afgesproken? Je zou zwanger zijn. Ik las je bericht... Echt sh*t meid... Ondanks dat een dikke welkom en samen gaan we voor april :baby:

whahahahaha volgens die test ben ik ook zwanger... ik heb nog niet eens mijn ei gehad :) en het is een jongetje... whahaha en de vader is de pool guy. Niet echt mijn type, maar je moet toch wat he... Nu nog een zwembad...De tweede keer had ik geen kind en de derde keer weer wel... Weer een jongen en weer de poolguy ;). Man was ik eenzaam ofzo :(:

JedidJah

14. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Wat voor werk doe je nu?
    Ik heb ook lange cyclussen. Afgelopen 2 van 46 dagen. Heb mijn ei nu eerder gehad, gezien vruchtbaar slijm, ovutesten (nog steeds positief) en mijn tempstijging. Ook Fertilityfriends geeft het nu aan in de curve. Ga dus maar uit van 43 dagen nu. Mijn ei was 3 dagen eerder dan gepland.. Gelukkig wewl geklust rond die tijd!

Liefs, Manon

15. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Hallo, ik kom me hier ook melden. Ik wil met mijn nod op 20 augustus. Weet het niet precies, maar ga vanaf deze maand ovutesten gebruiken!

Hopelijk klussen we nu op het goede moment!
    Succes verder iedereen!

16. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik werk op een jongerenwelzijnsbureau in Amsterdam. Ik ben dus -tijdelijk- jongerenwerker. Ik doe het op dit moment als stage, maar ik hoop er toch wel -voor een deel- mijn werk van te maken...

Oké jij wint het in de race om de langste cyclus. Mijn langste is 41 dagen en daar hou ik me aan. Ik kwam heel grappig uit op mijn trouwdag en ik hoop dat het dan voor ons dubbel feest is...

17. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Klinkt leuk dat werk. Ik ben zelf verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis. Maar ben op zoek naar ander werk. Heb gesolliciteerd bij de Ouder en Kindzorg. (consultatiebureau) Daar heb ik eerder gewerkt en ook stages gelopen en dit is erg leuk werk! Hopelijk word ik uitgenodigd voor een gesprek. Ze kennen me al, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me..;)

Helaas win ik de race... erg vervelend die lange cyclussen. Je hebt zo weinig kansen! Als het deze keer niet raak is dan ga ik naar de HA en hoop ik dat hij iets voor me kan doen.

Ik duim voor je dat je op de trouwdag dubbel feest hebt! Dat zou geweldig zijn! Het kan ook geen toeval zijn mi.... :)

Liefs, Manon

18. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Hoi iedereen van de augustus passagiers lijst!
    Ik zit en ik hoop dat ik daar natuurlijk blijf in het juli tractor passagiers lijst maar misschien vinden jullie dit ook wel intressant om te weten lezen! ;)

Zwanger en positieve ovulatie-test

@Hoi iedereen ik was aan het surfen op het net en heb ik iets gevonden over Zwanger en positieve ovulatie-test!

http://www.zwangerschapspagina.nl/about41470.html

Ik had nog één ovulatietest over en je raadt het al ik testte en er kwam een heel licht streepje op te staan! :D

Ik weet je moet een ovulatie-test wel niet gebruiken als een zwangerschapstest maar ik werd wel héél :D met het lezen dat het kan!

Maar als ik een positieve zwangerschapstest in handen heb geloof ik het pas echt!

*Als iemand van jullie dit ook heeft uitgeprobeerd ben ik heel erg benieuwd wat er bij jullie uitkwam?*

19. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik hoop echt dat je die baan mag krijgen...

20. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    [​IMG] www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/url]

1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx
    2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy
    3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje
    4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY
    5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder
    6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice
    7 : debsje1977 & IMD & Maine
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen
    9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25
    10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy
    11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling
    13 :
    14 : Ellen1982 & Elke1976
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat
    16 : Daan78 & Gyino & Loel
    17 : Kanjer
    18 : Mup
    19 :
    20 : Roosje75
    21 :
    22 : Natjes
    23 :
    24 :
    25 :
    26 :
    27 :
    28 : Marientje28
    29 :
    30 :
    31 :

76 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Manon77
    - Kleintjevoorons

9 Augustus:
    - cin1979
    - pixie

11 Augustus:
    - JedidJah
    - Dizzy

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Zo...nou sta ik er ook bij, succes dames

Share This Page