ja klopt maar kan best nog veel aangepast worden en daar ben ik maar even mee bezig alleen heb ik hier nu ook 4 kids om op te letten pfffffff
Heb even nog verder gechecked voor de andere namen waar we nog niets vanhebben gehoord; Loopy is nu al weer op dag 6 van de volgende cyclus, dus die kan ook op rood
Ik ga niet bijna 100 pagina's lezen dus aan alle nieuwe ROZE gefeliciteerd en de rest, zet hem op Vandaag komen mijn testjes binnen en dan ga ik mijn eitje eens zoeken van de week
Wat raar zeg, maar je hoort het wel bij meer, hopelijk gewoon je ei geweest en ben je zo zwanger alst maar kan
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 31 : Alexia R & Miracles & Yinte 167 passagiers voor de roze bus!! 4 Zwanger, 27 Ongesteld, 6 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
ik denk het... alleen tijd zal het leren. Het is goed dat ik van te voren goed heb geklust, want ik voel me nu een beetje vies.
Zo, hier ff de boel gezogen, wat een rotzooi geeft dat opknappen van huis zeg bah. *Zakt ff lekker onderuit, peuk in ene mondhoek, glaasje baileys met ijs in de linkerhand, bordje met toastjes filet american in andere hand*
volgens mij klopt het zo weer een beetje Nu even over mezelf Ik ben nu al 3 dagen ontzettend misselijk gister kon ik het de hele dag echt niet meer binnen houden (kan ik altijd wel) Alleen bij mijn zwangerschappen niet dus zou het misschien toch zo zijn?
mmmm filet americain...... Toen ik vorige keer was bevallen7:59 is mijn man om 10.00 americain filet wezen halen voor mij
hahaha ik had me zelfs laten testen of ik het tijdens de zwangerschappen mocht eten maar nee ik weer niet natuurlijk
Sorry als ik hier iemand mee tegen het hoofd stoot en ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees zo vaak van meiden dat ze symptomen hebben, en soms al heel lang vantevoren bijv. 10 dagen ofzo, maar dat kan helemaal niet heb ik gelezen. Dat is iets psychisch wat je jezelf dan aanpraat ofzo? Misschien ben ik te nuchter voor zulke dingen, maar ik zou dus écht pas denken dat ik zwanger ben als ik een positieve test in handen heb.. Maar natuurlijk hoop ik dat jullie gewoon wel zwanger zijn, vage kwaaltjes of niet
Hallo, jullie kunnen wel wat HCG gebruiken! En ik heb genoeg want misselijkheid heeft nu ook bij mij toegeslagen, bleeeeeeeeeeeeeeh. ******************************************** HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG ********************************************